HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Respecteer de regels van dit forum zodat dit forum duidelijk en met respect voor ieders mening kan gelezen worden.

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Wijnegem Ratje » zo mei 27, 2012 4:20 pm

sulfus schreef:
Wijnegem Ratje schreef:
pennywise schreef:Afbeelding
By pennywise711 at 2012-05-26



Allé dan mag ik volgend jaar op den Bosuil gaan spelen ... :-)

shot dan maar veel harde ballen tegen dieje visbak :mrgreen:

Moeilijk als doelman he .... maar kan wel ne mauvewitte sjaal in mijne goal hangen en int mauve-wit spelen ;-)
There's only one way of life !! Beerschot !!
Wijnegem Ratje
 
Berichten: 348
Geregistreerd op: ma dec 19, 2005 6:47 pm
Woonplaats: Berchem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Wijnegem Ratje » zo mei 27, 2012 4:20 pm

sulfus schreef:
Wijnegem Ratje schreef:
pennywise schreef:Afbeelding
By pennywise711 at 2012-05-26



Allé dan mag ik volgend jaar op den Bosuil gaan spelen ... :-)

shot dan maar veel harde ballen tegen dieje visbak :mrgreen:

Moeilijk als doelman he .... maar kan wel ne mauvewitte sjaal in mijne goal hangen en int mauve-wit spelen ;-)
There's only one way of life !! Beerschot !!
Wijnegem Ratje
 
Berichten: 348
Geregistreerd op: ma dec 19, 2005 6:47 pm
Woonplaats: Berchem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Wijnegem Ratje » zo mei 27, 2012 4:22 pm

pintjekriek schreef:
Stipke schreef:
pintjekriek schreef:Zandvliet en Berendrecht, dat zit vol woefkes, dat zijn pas echte derby's dan.
Ahum... ;-)


Eerlijk is eerlijk, ge zijt in de minderheid daar of ni ?


Bij ons in de ploeg (Zandvliet) toch ne man of 7 da regelmatig naart Kiel gaat zien
There's only one way of life !! Beerschot !!
Wijnegem Ratje
 
Berichten: 348
Geregistreerd op: ma dec 19, 2005 6:47 pm
Woonplaats: Berchem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pascal 13 » ma mei 28, 2012 10:00 am

in zandvliet komen de ratten stillekes in de meerderheid
pascal 13
 
Berichten: 338
Geregistreerd op: do jun 23, 2011 10:17 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor BMI 32 » ma mei 28, 2012 10:12 am

pascal 13 schreef:in zandvliet komen de ratten stillekes in de meerderheid


ik ben zelf van stabroek maar ik vrees dat ge er toch een bitje neffe zit, ik zou het ook liever andersom zien maar voorlopig is BEZALI voor 3/4 RW
BMI 32
 
Berichten: 1001
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 9:25 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor joppe » ma mei 28, 2012 10:37 am

Ik verwacht nu dat alles weer lang gaat aanslepen.

Hoelang hebben ze vooraleer ze die som moeten uitbetalen?
Stel dat ze dat weer niet op tijd doen, wat dan?
Wat zouden de deurwaarders daar dan kunnen halen, en kunnen ze dat bij de nieuwe VZW Antwerp managment gaan halen?

En vanaf juli is er de Wauters nog die ook zijn geld gaat beginnen ophalen, en hij gaat dat zeker doen, zeker na al wat Jan Michelleke allemaal gezegd heeft over hem, en na de toegang te ontzeggen tot de club.

Maar ik denk pas dat er eind dit jaar duidelijkheid geschept gaat worden of ze nu failliet zijn of niet.
Eind november komt de uitspraak in de tweede rechtzaak van Gram tegen GDN, als GRAM daarin gelijk krijgt dan is het in één klap echt voorbij, of kan daar ook weer beroep tegen ingediend worden?

Hoe alle andere schuldeisers nu gaan handelen is ook weer afwachten, ze zouden in ieder geval dom zijn als ze braaf blijven afwachten.

Hun transfers zullen ook maar magerkes worden nu, want waar gaan ze nu deftige spelers vinden zonder poen?
Hetzelfde voor de nieuwe trainer, welke trainer wil daar nu aan de bak zeg??? :shock:

Ik hoop gewoon voor één keer dat de licentiecomissie zijn job doet, en Antwerp geen licentie meer geeft, normaal gezien kan het toch niet anders meer na de recente gebeurtenissen.
"Tammen Beer wrote:
Gien geel bollekes maneuh, en gien afkortinge, na ni zwaanze hé!!!
joppe
 
Berichten: 24039
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 10:10 am
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pascal 13 » ma mei 28, 2012 10:38 am

er wonen inderdaad veel deurne noord supporters die slechts 1a2 maal gaan zien .
voor de rest kijken ze naar teletekst . supporters ?
bij ons in de club ken ik ongeveer 15 mensen met abbo voor beerschot en 3 met abbo voor deurne noord !
pascal 13
 
Berichten: 338
Geregistreerd op: do jun 23, 2011 10:17 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor bobke » ma mei 28, 2012 11:24 am

ik zal is een gokje doen: ze laten RAFC failliet gaan en nemen tegelijk westerlo over. De volgende stap is een exacte kopie van 1999, vervang enkel Germinal Ekeren, Beerschot en Ajax door Westerlo, RAFC en Lyon. Het enige wat niet gepland was, is de degradatie van Westerlo naar 2de, anders kon de nieuwe fusieploeg gelijk in 1ste starten...

zijn er al flashy recepties gepland in één of ander kasteel in Brasschaat?
bobke
 
Berichten: 43
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 7:26 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor RATAWA » ma mei 28, 2012 1:19 pm

't is schandalig wat die Koekoeksclan zich allemaal kan permitteren! de ene na de andere club de doodsteek geven en zichzelf verrijken in één klap.
Vooral dat er geen enkele officiële instantie wakker wordt en dat boeltje eens gaat onderzoeken, daar krijg ik de weube van! Het kan toch niet anders dan dat die Koekoeksclan verregaande 'invloeden' hebben bij het gerecht, voetbalbond, media... Is er dan niemand, behalve wij op een (te) laag niveau, die deze mafiateostanden kan aanklagen? Ik ben die 2 maten en gewichten politiek kotsbeu!
http://www.free-avatars.com/r-animated-92-animated-avatar-016-4801.html
THEY WILL NOT CONTROL US... WE WILL BE VICTORIOUS!
Avatar gebruiker
RATAWA
 
Berichten: 597
Geregistreerd op: zo dec 28, 2008 8:37 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Ratman13 » ma mei 28, 2012 1:40 pm

Win-win. Ik zie de clan overigens sneller naar Westerlo gaan zonder fusie met rdfc. Zou dan Eddy terug naar rdfc gaan? Wat koppen laten rollen in het bestuur e.d.? Financieel gezien zou dat niet slim zijn denk ik, ook moet hij zo goed als een nieuwe ploeg kopen dan. Dat met wss nog minder supporters, en schuldeisers die hun schulden meteen terugeisen.

EDIT: nu ik de andere schuldeisers er weer bijzet, besef ik dat dat bijzonder dom zou zijn van Eddy, en de kans is dus klein. Tenzij in een andere constructie.
Sing Loud, Sing Proud.
Avatar gebruiker
Ratman13
 
Berichten: 3189
Geregistreerd op: wo maart 07, 2007 8:22 pm
Woonplaats: Lissabon

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor bobke » ma mei 28, 2012 1:58 pm

Mijn aanvoelen is dat ze de RAFC vzw zullen laten failliet gaan, maar dat men nu enkel nog een goed excuus zoekt. Dit hebben ze nu met de claim van Gram (en binnenkort misschien met de claim van Wauters erbij). De schuld van het faillissement (en het verlies van hun stamnr) kan worden afgeschoven op een externe vijand (TG, EW en uiteraard ook BAC). Voor de clan echter niets dan voordelen, ze kunnen met hun "management NV" risicoloos afsplitsen van de RAFC vzw en met een propere lei beginnen (zonder schulden) onder het stamnr van Westerlo op de bosuil. De Antwerp en Westerlo supporters zullen weinig keuze hebben, ze hebben immers al een abo gekocht om hun ploeg zogezegd te redden...

maw 1999 revisited.
bobke
 
Berichten: 43
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 7:26 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor hocuspocus » ma mei 28, 2012 2:23 pm

bobke schreef:Mijn aanvoelen is dat ze de RAFC vzw zullen laten failliet gaan, maar dat men nu enkel nog een goed excuus zoekt. Dit hebben ze nu met de claim van Gram (en binnenkort misschien met de claim van Wauters erbij). De schuld van het faillissement (en het verlies van hun stamnr) kan worden afgeschoven op een externe vijand (TG, EW en uiteraard ook BAC). Voor de clan echter niets dan voordelen, ze kunnen met hun "management NV" risicoloos afsplitsen van de RAFC vzw en met een propere lei beginnen (zonder schulden) onder het stamnr van Westerlo op de bosuil. De Antwerp en Westerlo supporters zullen weinig keuze hebben, ze hebben immers al een abo gekocht om hun ploeg zogezegd te redden...

maw 1999 revisited.


Er bestaat nog altijd zoiets als een Pauliaanse vordering: schuldeisers van de VZW kunnen zich richten tot rechtspersonen die nog schulden hebben aan die VZW. Die management NV moet hoogst waarschijnlijk een vergoeding betalen voor het afromen van alle inkomsten van de VZW, dus komt Gram sowieso opnieuw bij de clan terecht. Gram kan trouwens ook de bestuurders persoonlijk aansprakelijk stellen wanneer hij zware fouten of grove nalatigheid kan aantonen.
hocuspocus
 
Berichten: 206
Geregistreerd op: za maart 26, 2011 2:49 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Metropolitan Pride 13 » ma mei 28, 2012 2:36 pm

Westel op den boshuil ? dat geloof ik nie, westel is door en door een kempische ploeg, dat niets te zoeken heeft in één van de droevigste buurten van 'tStad:deurne noord;
Dan huppelt lallende hofnar z'n schoonpapa achterna holt richtig westerlo, dat zou ik nog enigzins kunnen begrijpen en verstaan...met de bedoeling om volgende jaar met westel de promotie te realiseren naar eerste. Ik denk eerder aan volgende senario:
- schandwarp failliet en direct naar derde
- bond weigert schandwarp de licentie met (bijkomende) degradatie (ik weet niet of dit überhaupt kan...)
- schoten, capellen wordt overgenomen door die lallende polderboeren...fusie met schandwarp in de maak...(°)

Maar als ik lees/hoor dat de polderboeren reeds "on speaking terms" met westel zijn, dat het grote merendeel van de contracten bij germinal éénzijdig zijn opgezegd, dat er nog bijkomende rechtzaken aankomen voor schandwarp, dat de bond een bijkomende controle zal uitvoeren bij schandwarp, denk ik dat alles wat stinkt naar rooiwitte hondendiaree, niet meer rustig kan slapen...

Den bond zal een bijkomende onderzoek instellen naar schandwarp, dat en Gram, zou weleens de degradatie naar derde (geen licentie), naar vierde (failliet erboven op) kunnen beteken...Los van dit alles: mogelijke sponsers, spelers etc...niemand wil daar nog spelen of trainen...tenzij van de louche spelers van achter het oostblok.
Royal Beerschot Athletic Club 13
Be Loyal Be Pride...Be Beerschot
Avatar gebruiker
Metropolitan Pride 13
 
Berichten: 699
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 11:50 pm
Woonplaats: Beerschot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor bobke » ma mei 28, 2012 2:43 pm

hocuspocus schreef:
bobke schreef:Mijn aanvoelen is dat ze de RAFC vzw zullen laten failliet gaan, maar dat men nu enkel nog een goed excuus zoekt. Dit hebben ze nu met de claim van Gram (en binnenkort misschien met de claim van Wauters erbij). De schuld van het faillissement (en het verlies van hun stamnr) kan worden afgeschoven op een externe vijand (TG, EW en uiteraard ook BAC). Voor de clan echter niets dan voordelen, ze kunnen met hun "management NV" risicoloos afsplitsen van de RAFC vzw en met een propere lei beginnen (zonder schulden) onder het stamnr van Westerlo op de bosuil. De Antwerp en Westerlo supporters zullen weinig keuze hebben, ze hebben immers al een abo gekocht om hun ploeg zogezegd te redden...

maw 1999 revisited.


Er bestaat nog altijd zoiets als een Pauliaanse vordering: schuldeisers van de VZW kunnen zich richten tot rechtspersonen die nog schulden hebben aan die VZW. Die management NV moet hoogst waarschijnlijk een vergoeding betalen voor het afromen van alle inkomsten van de VZW, dus komt Gram sowieso opnieuw bij de clan terecht. Gram kan trouwens ook de bestuurders persoonlijk aansprakelijk stellen wanneer hij zware fouten of grove nalatigheid kan aantonen.


Kern van de zaak zal zijn onder welke voorwaarden de management NV de overeenkomst met de VZW kan verbreken. De schuldeisers moesten hun vorderingen gedurende 3 jaar bevriezen, nu Gram en Wauters als schuldeisers mogelijk toch voor deze termijn vorderen, reist te vraag of dit een voldoende voorwaarde is voor de management NV om de overeenkomst met de VZW te verbreken?
bobke
 
Berichten: 43
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 7:26 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor xLevisto » ma mei 28, 2012 3:05 pm

'tzal eerder Deurne @ Kuipke zijn. Dan kunnen ze de Bosuil grond(en) verkopen, en daar geld uithalen.
xLevisto
 
Berichten: 211
Geregistreerd op: wo maart 24, 2010 5:40 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor denhofmans_buiten » ma mei 28, 2012 4:11 pm

xLevisto schreef:'tzal eerder Deurne @ Kuipke zijn. Dan kunnen ze de Bosuil grond(en) verkopen, en daar geld uithalen.



Waarom dat? De gronden zijn al eigendom van Mintjes Tania, weliswaar een RDFC sympathisant, maar hier heeft de vzw of de nv niks meer financieele winst uit te halen.
Aan werken heb je niks , enkel grijs haar krijg je ervan.
Avatar gebruiker
denhofmans_buiten
 
Berichten: 5656
Geregistreerd op: vr jun 09, 2006 8:25 pm
Woonplaats: Overal voel ik me thuis

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor xLevisto » ma mei 28, 2012 5:03 pm

Ze willen een nieuw stadion.
Waarom ? Omdat ze dan de gronden kunnen inschakelen als geld voor de schuldeisers .

Waarom zouden ze dan een 1e klasse waardige ploeg naar deurne halen, als ze in de kempen kunnen gaan spelen, waar al een groot aantal supp's is , en ze bovendien nog schuldeisers kunnen verliezen ..

Volgens mij is dat toch een winsituatie voor hun . ( ik denk alleen maar zo he, niet dat ik dat gehoord heb ofso)
xLevisto
 
Berichten: 211
Geregistreerd op: wo maart 24, 2010 5:40 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor flash » ma mei 28, 2012 6:29 pm

xLevisto schreef:Ze willen een nieuw stadion.
Waarom ? Omdat ze dan de gronden kunnen inschakelen als geld voor de schuldeisers .

Waarom zouden ze dan een 1e klasse waardige ploeg naar deurne halen, als ze in de kempen kunnen gaan spelen, waar al een groot aantal supp's is , en ze bovendien nog schuldeisers kunnen verliezen ..

Volgens mij is dat toch een winsituatie voor hun . ( ik denk alleen maar zo he, niet dat ik dat gehoord heb ofso)



Ze gaan echt wel in de stad (allez, in de rand toch) willen blijven hoor. Volgens mij zullen ze opnieuw bij het stadsbestuur gaan aankloppen zoals in den tijd met de Germinal met de vraag voor een stadion. En het stad zal dan waarschijnlijk concluderen dat ze twee min of meer geschikte stadions in haar bezit heeft: het Kiel en het Rooi. Zelfs het stadsbestuur zal wel beseffen dat het Kiel geen optie is (willen ze zelf ook niet denk ik.), maar naar het Rooi zie ik ze misschien nog wel trekken. Al dan niet in afwachting van een nieuw stadion op PZ.
flash
 
Berichten: 4267
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 8:55 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor rechtse rat » ma mei 28, 2012 7:52 pm

De vereniging achter de Antwerpse voetbalclub Royal Antwerp Football Club moet zijn schulden aan Tony Gram betalen. Dat heeft een rechter in beroep beslist.


De voetbalclub stond bij Gram voor 776.066 in het krijt. De rechter heeft beslist dat de zakenman recht heeft op dat geld.

Daarbovenop moet de vzw de gerechtskosten (9.245,94 euro) en een rechtsvergoeding (15.000 euro) betalen. In totaal moet de Great Old dus 800.311,94 euro ophoesten

bron GVA
BEERSCHOT DE VLAAMSE TROTS
Avatar gebruiker
rechtse rat
 
Berichten: 309
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 12:13 am
Woonplaats: linkeroever

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor sulfus » ma mei 28, 2012 8:02 pm

rechtse rat schreef:De vereniging achter de Antwerpse voetbalclub Royal Antwerp Football Club moet zijn schulden aan Tony Gram betalen. Dat heeft een rechter in beroep beslist.


De voetbalclub stond bij Gram voor 776.066 in het krijt. De rechter heeft beslist dat de zakenman recht heeft op dat geld.

Daarbovenop moet de vzw de gerechtskosten (9.245,94 euro) en een rechtsvergoeding (15.000 euro) betalen. In totaal moet de Great Old dus 800.311,94 euro ophoesten

bron GVA

das een artikel van 4 jaar geleden :k
Zuipen, poepen en KFCO Beerschot Wilrijk!
Avatar gebruiker
sulfus
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: di aug 23, 2011 5:32 pm
Woonplaats: Mortsel

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Wizard Rat » ma mei 28, 2012 8:13 pm

sulfus schreef:
rechtse rat schreef:De vereniging achter de Antwerpse voetbalclub Royal Antwerp Football Club moet zijn schulden aan Tony Gram betalen. Dat heeft een rechter in beroep beslist.


De voetbalclub stond bij Gram voor 776.066 in het krijt. De rechter heeft beslist dat de zakenman recht heeft op dat geld.

Daarbovenop moet de vzw de gerechtskosten (9.245,94 euro) en een rechtsvergoeding (15.000 euro) betalen. In totaal moet de Great Old dus 800.311,94 euro ophoesten

bron GVA

das een artikel van 4 jaar geleden :k

Yeps, dat is al lang niet meer relevant.
Het vonnis zou onderweg zijn dus ergens deze week komen we dat exacte bedrag wel te weten.
Daarop volgt allicht dan een verklaring van Guntherke (welk sjalleke zal hij hier voor uitkiezen?) en dan zullen we snel meer weten...
Wanneer komt trouwens die herziening van de bond ivm hun licentie??
Wizard Rat
 
Berichten: 1204
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 12:28 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hondenvanger » ma mei 28, 2012 8:16 pm

Dinsdag krijgen ze het vonnis.
“Bij aanvang van de eerste landelijke competitie nog even in zwart en geel, kwam onze Antwerpse club via zalmroze twee jaar later in 1897 uit bij onze roodwitte kleuren, om nooit te verdwijnen.” bron: rafcmuseum.be
Avatar gebruiker
Hondenvanger
 
Berichten: 3524
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 4:20 pm
Woonplaats: Bernescot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wim 67 » ma mei 28, 2012 8:24 pm

Wizard Rat schreef:
sulfus schreef:
rechtse rat schreef:De vereniging achter de Antwerpse voetbalclub Royal Antwerp Football Club moet zijn schulden aan Tony Gram betalen. Dat heeft een rechter in beroep beslist.


De voetbalclub stond bij Gram voor 776.066 in het krijt. De rechter heeft beslist dat de zakenman recht heeft op dat geld.

Daarbovenop moet de vzw de gerechtskosten (9.245,94 euro) en een rechtsvergoeding (15.000 euro) betalen. In totaal moet de Great Old dus 800.311,94 euro ophoesten

bron GVA

das een artikel van 4 jaar geleden :k

Yeps, dat is al lang niet meer relevant.
Het vonnis zou onderweg zijn dus ergens deze week komen we dat exacte bedrag wel te weten.
Daarop volgt allicht dan een verklaring van Guntherke (welk sjalleke zal hij hier voor uitkiezen?) en dan zullen we snel meer weten...
Wanneer komt trouwens die herziening van de bond ivm hun licentie??


Een zwart sjalleke
DE MAN VAN STAAL, IRON DYRON DAAL!!!!
wim 67
 
Berichten: 392
Geregistreerd op: zo jan 22, 2006 10:25 pm
Woonplaats: Hest on the Hill

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor rechtse rat » ma mei 28, 2012 8:28 pm

sorry voor het foutje, dan heb ik nog wat hoop dat het bedrag hoger zal zijn,een beetje te rap geweest
BEERSCHOT DE VLAAMSE TROTS
Avatar gebruiker
rechtse rat
 
Berichten: 309
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 12:13 am
Woonplaats: linkeroever

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor paul tenerife » ma mei 28, 2012 8:32 pm

Sommigen maken hier wel heer kort in de bocht conclusies over het feit dat de clan is gaan eten in Westel. Jos is al jarenlang bevriend met Wijnants, maar dat wil niet zeggen dat hij erin geinteresseerd is om geld in Westerlo te steken. De conclusie voor mij is eerder dat hij beseft dat hij, op de manier van de jaren 70 of 80 geen geld meer kan verdienen aan het voetbal. De tijden zijn nu eenmaal veranderd, en het voetbal ook...............
paul tenerife
 
Berichten: 60
Geregistreerd op: za jun 27, 2009 11:50 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hoegie » ma mei 28, 2012 9:32 pm

Mijn zicht over de hele situatie, komt uit goede bron (maar zoals altijd, kan ik echt geen namen geven) doe ermee wat je wil, tijd zal alles uitwijzen.
Vanaf 1 juli kan de Wauters zijn geld terugeisen, dit gaat over +/-5 miljoen euro.
Zij maar zeker, dat gaat hem doen, hij wilt al lang zijn geld terug, de clan (Verhaegen-Hofmans) ging de Wauters da bedrag betalen en daarom heeft don Eddy de clan bij Antwerp toegelaten maar ondertussen hebben ze hem wel kwaad gemaakt door hem buiten te gooien op zijne Antwerp, dus hij wilt nu zijn geld nog meer als ooit tevoren terug.
Dan begint alles nog maar, ofwel betaald de clan alles, Gram, Wauters en alle andere schuldeisers ofwel betalen ze niks en dan worden ze failliet verklaard, als ze toch betalen (+/- 6.5 miljoen euro) dan schieten de andere schuldeisers natuurlijk ook in actie, als ze de Wauters betalen dan gaan alle andere schuldeisers ook hun geld beginnen te vragen want alst geld op is dan hebben ze niks, die gaan geen 2 jaar ni meer wachten om hun geld terug te eisen, dus ze gaan om ter snelst hun centjes terug vragen.
De hele situatie wordt pas echt moeilijk omdat het over een hele wirwar gaat aan constructies achter de schermen, het zal van de ene naar de andere rechtszaak gaan.
Mijn persoonlijke conclusie is als volgt:
Ofwel gaan ze failliet, ofwel gaat de licentie eindelijk de juiste beslissing nemen en de hondjes geen licentie meer geven ofwel betalen ze hun blauw aan schulden en verwaterd het sportieve en worden de supporters nog wa gesust om uiteindelijk ne tweedeklasser te worden die vecht tegen de degradatie.
Na de verkiezing kunnen ze opt schoon verdiep gaan samen zitten om een stadion te bouwen voor 2 ploegen, Beerschot en Berchem.....of Capellen.....
Heb er ook lang niet in geloofd maar het einde is echt nabij, geloof mij.
Hoegie
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: wo jan 25, 2006 2:44 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor MC M » ma mei 28, 2012 9:55 pm

Hoegie schreef:Mijn zicht over de hele situatie, komt uit goede bron (maar zoals altijd, kan ik echt geen namen geven) doe ermee wat je wil, tijd zal alles uitwijzen.
Vanaf 1 juli kan de Wauters zijn geld terugeisen, dit gaat over +/-5 miljoen euro.
Zij maar zeker, dat gaat hem doen, hij wilt al lang zijn geld terug, de clan (Verhaegen-Hofmans) ging de Wauters da bedrag betalen en daarom heeft don Eddy de clan bij Antwerp toegelaten maar ondertussen hebben ze hem wel kwaad gemaakt door hem buiten te gooien op zijne Antwerp, dus hij wilt nu zijn geld nog meer als ooit tevoren terug.
Dan begint alles nog maar, ofwel betaald de clan alles, Gram, Wauters en alle andere schuldeisers ofwel betalen ze niks en dan worden ze failliet verklaard, als ze toch betalen (+/- 6.5 miljoen euro) dan schieten de andere schuldeisers natuurlijk ook in actie, als ze de Wauters betalen dan gaan alle andere schuldeisers ook hun geld beginnen te vragen want alst geld op is dan hebben ze niks, die gaan geen 2 jaar ni meer wachten om hun geld terug te eisen, dus ze gaan om ter snelst hun centjes terug vragen.
De hele situatie wordt pas echt moeilijk omdat het over een hele wirwar gaat aan constructies achter de schermen, het zal van de ene naar de andere rechtszaak gaan.
Mijn persoonlijke conclusie is als volgt:
Ofwel gaan ze failliet, ofwel gaat de licentie eindelijk de juiste beslissing nemen en de hondjes geen licentie meer geven ofwel betalen ze hun blauw aan schulden en verwaterd het sportieve en worden de supporters nog wa gesust om uiteindelijk ne tweedeklasser te worden die vecht tegen de degradatie.
Na de verkiezing kunnen ze opt schoon verdiep gaan samen zitten om een stadion te bouwen voor 2 ploegen, Beerschot en Berchem.....of Capellen.....
Heb er ook lang niet in geloofd maar het einde is echt nabij, geloof mij.


Waarom kan Wauters vanaf 1 juli zijn geld terugeisen? Ik juich het alleen maar toe hoor, daar niet van. Mijnheer Edouard heeft veel voor de club gedaan. COYR!
Avatar gebruiker
MC M
 
Berichten: 675
Geregistreerd op: za dec 24, 2005 4:44 pm
Woonplaats: Antwerpen, wijk 3

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » ma mei 28, 2012 9:56 pm

Hoegie schreef:Mijn zicht over de hele situatie, komt uit goede bron (maar zoals altijd, kan ik echt geen namen geven) doe ermee wat je wil, tijd zal alles uitwijzen.
Vanaf 1 juli kan de Wauters zijn geld terugeisen, dit gaat over +/-5 miljoen euro.
Zij maar zeker, dat gaat hem doen, hij wilt al lang zijn geld terug, de clan (Verhaegen-Hofmans) ging de Wauters da bedrag betalen en daarom heeft don Eddy de clan bij Antwerp toegelaten maar ondertussen hebben ze hem wel kwaad gemaakt door hem buiten te gooien op zijne Antwerp, dus hij wilt nu zijn geld nog meer als ooit tevoren terug.
Dan begint alles nog maar, ofwel betaald de clan alles, Gram, Wauters en alle andere schuldeisers ofwel betalen ze niks en dan worden ze failliet verklaard, als ze toch betalen (+/- 6.5 miljoen euro) dan schieten de andere schuldeisers natuurlijk ook in actie, als ze de Wauters betalen dan gaan alle andere schuldeisers ook hun geld beginnen te vragen want alst geld op is dan hebben ze niks, die gaan geen 2 jaar ni meer wachten om hun geld terug te eisen, dus ze gaan om ter snelst hun centjes terug vragen.
De hele situatie wordt pas echt moeilijk omdat het over een hele wirwar gaat aan constructies achter de schermen, het zal van de ene naar de andere rechtszaak gaan.
Mijn persoonlijke conclusie is als volgt:
Ofwel gaan ze failliet, ofwel gaat de licentie eindelijk de juiste beslissing nemen en de hondjes geen licentie meer geven ofwel betalen ze hun blauw aan schulden en verwaterd het sportieve en worden de supporters nog wa gesust om uiteindelijk ne tweedeklasser te worden die vecht tegen de degradatie.
Na de verkiezing kunnen ze opt schoon verdiep gaan samen zitten om een stadion te bouwen voor 2 ploegen, Beerschot en Berchem.....of Capellen.....
Heb er ook lang niet in geloofd maar het einde is echt nabij, geloof mij.


Hoegie, zeg je nu met zoveel woorden dat Wauters de "groep-Verhaegen" binnen heeft gelaten in ruil voor afkoop schulden ? Want dit is volkomen nieuw feit. Of is dat louter speculatie ?
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pintjekriek » ma mei 28, 2012 9:57 pm

Hoegie schreef:Mijn zicht over de hele situatie, komt uit goede bron (maar zoals altijd, kan ik echt geen namen geven) doe ermee wat je wil, tijd zal alles uitwijzen.
Vanaf 1 juli kan de Wauters zijn geld terugeisen, dit gaat over +/-5 miljoen euro.
Zij maar zeker, dat gaat hem doen, hij wilt al lang zijn geld terug, de clan (Verhaegen-Hofmans) ging de Wauters da bedrag betalen en daarom heeft don Eddy de clan bij Antwerp toegelaten maar ondertussen hebben ze hem wel kwaad gemaakt door hem buiten te gooien op zijne Antwerp, dus hij wilt nu zijn geld nog meer als ooit tevoren terug.
Dan begint alles nog maar, ofwel betaald de clan alles, Gram, Wauters en alle andere schuldeisers ofwel betalen ze niks en dan worden ze failliet verklaard, als ze toch betalen (+/- 6.5 miljoen euro) dan schieten de andere schuldeisers natuurlijk ook in actie, als ze de Wauters betalen dan gaan alle andere schuldeisers ook hun geld beginnen te vragen want alst geld op is dan hebben ze niks, die gaan geen 2 jaar ni meer wachten om hun geld terug te eisen, dus ze gaan om ter snelst hun centjes terug vragen.
De hele situatie wordt pas echt moeilijk omdat het over een hele wirwar gaat aan constructies achter de schermen, het zal van de ene naar de andere rechtszaak gaan.
Mijn persoonlijke conclusie is als volgt:
Ofwel gaan ze failliet, ofwel gaat de licentie eindelijk de juiste beslissing nemen en de hondjes geen licentie meer geven ofwel betalen ze hun blauw aan schulden en verwaterd het sportieve en worden de supporters nog wa gesust om uiteindelijk ne tweedeklasser te worden die vecht tegen de degradatie.
Na de verkiezing kunnen ze opt schoon verdiep gaan samen zitten om een stadion te bouwen voor 2 ploegen, Beerschot en Berchem.....of Capellen.....
Heb er ook lang niet in geloofd maar het einde is echt nabij, geloof mij.


Ik trek je niet in twijfel en lees dit allemaal heel graag.
Maar ik kraai zeker nog gen victorie voordat het echt voorbij is. Men vindt daar al jarenlang vreemde oplossingen zodat men kan blijven aanmodderen.
NUNC EST BIBENDUM

Afbeelding
Avatar gebruiker
pintjekriek
 
Berichten: 7916
Geregistreerd op: ma jul 17, 2006 1:56 pm
Woonplaats: Stabroek

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hoegie » ma mei 28, 2012 10:14 pm

Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.

Ze zijn idd al jaren aant spartelen, van de 1 oplossing naar de ander, vroeg of laat stopt da eens, tis waar al dikwijls gehoopt dat ze eindelijk kapot zijn en steeds doen ze voort maar nu wordt het toch zeer moeilijk, het enigste da we ni kunnen inschatten is hoever de clan wil gaan, als ze echt alles gaan betalen dan kan het ni anders zijn dan dat het op het sportieve gaat wegen, we zullen zien, hopelijk weten we snel iets meer ondertussen hopen we dat het met onzen eigen beerschot de goede kant blijft opgaan natuurlijk, Coulibaly is toch al een stuk in de goede richting vind ik.
Hoegie
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: wo jan 25, 2006 2:44 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hondenvanger » ma mei 28, 2012 10:18 pm

Dat het op het sportieve gaat wegens staat buiten discussie. Bewijs: ze gingen deze week werk maken van nen trainer. Het is daar verdacht windstil. Wrs twijfelt Guardialo nog tussen de Premier League en de Germinal.
“Bij aanvang van de eerste landelijke competitie nog even in zwart en geel, kwam onze Antwerpse club via zalmroze twee jaar later in 1897 uit bij onze roodwitte kleuren, om nooit te verdwijnen.” bron: rafcmuseum.be
Avatar gebruiker
Hondenvanger
 
Berichten: 3524
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 4:20 pm
Woonplaats: Bernescot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Darth Purple » ma mei 28, 2012 10:19 pm

Hoegie schreef:Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.

Ze zijn idd al jaren aant spartelen, van de 1 oplossing naar de ander, vroeg of laat stopt da eens, tis waar al dikwijls gehoopt dat ze eindelijk kapot zijn en steeds doen ze voort maar nu wordt het toch zeer moeilijk, het enigste da we ni kunnen inschatten is hoever de clan wil gaan, als ze echt alles gaan betalen dan kan het ni anders zijn dan dat het op het sportieve gaat wegen, we zullen zien, hopelijk weten we snel iets meer ondertussen hopen we dat het met onzen eigen beerschot de goede kant blijft opgaan natuurlijk, Coulibaly is toch al een stuk in de goede richting vind ik.


Hoe dan ook goed nieuws:
- Ofwel gaan ze nu kapot
- Ofwel steekt de clan er nog wat poen in en gaan ze ook nog kapot, bij voorkeur in 2013!!!!!

Ik prefereer optie twee eigenlijk, dan is niet alleen GDN kapot, maar de clan zijn poen kwijt

Nu, de clan kennende: die gaan daar gene frank insteken, laat staan nen euro.
TENE QUOD BENE
Gezocht: bestuur met enige kennis van zaken
Darth Purple
 
Berichten: 9626
Geregistreerd op: zo aug 16, 2009 10:56 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor joppe » ma mei 28, 2012 10:51 pm

Hoegie schreef:Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.

Ze zijn idd al jaren aant spartelen, van de 1 oplossing naar de ander, vroeg of laat stopt da eens, tis waar al dikwijls gehoopt dat ze eindelijk kapot zijn en steeds doen ze voort maar nu wordt het toch zeer moeilijk, het enigste da we ni kunnen inschatten is hoever de clan wil gaan, als ze echt alles gaan betalen dan kan het ni anders zijn dan dat het op het sportieve gaat wegen, we zullen zien, hopelijk weten we snel iets meer ondertussen hopen we dat het met onzen eigen beerschot de goede kant blijft opgaan natuurlijk, Coulibaly is toch al een stuk in de goede richting vind ik.

Of prive investeerders.

En dan is er nog de factor... kunnen ze nu wel, of niet beroep aantekenen op welke basis en instantie dan ook?

De zaken rekken, dat is wat den Don 10jaar heeft gedaan uiteindelijk hé.

Stel, ze vinden via via het geld nog om Gram te betalen, dan gaat alles gewoon verder zijn gangetje, en stel dat de licentiecomissie ook gewoon verder hun oogjes toeknijpen, en zelfs als de Wauters met behulp van deurwaarders de inkomsten komt ophalen, dan zal het gewoon wachten worden op november, dan volgt de nog meer belangrijke uitspraak in de tweede zaak van Gram tegen Germinal Deurne.
"Tammen Beer wrote:
Gien geel bollekes maneuh, en gien afkortinge, na ni zwaanze hé!!!
joppe
 
Berichten: 24039
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 10:10 am
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pintjekriek » ma mei 28, 2012 10:53 pm

joppe schreef:
Hoegie schreef:Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.

Ze zijn idd al jaren aant spartelen, van de 1 oplossing naar de ander, vroeg of laat stopt da eens, tis waar al dikwijls gehoopt dat ze eindelijk kapot zijn en steeds doen ze voort maar nu wordt het toch zeer moeilijk, het enigste da we ni kunnen inschatten is hoever de clan wil gaan, als ze echt alles gaan betalen dan kan het ni anders zijn dan dat het op het sportieve gaat wegen, we zullen zien, hopelijk weten we snel iets meer ondertussen hopen we dat het met onzen eigen beerschot de goede kant blijft opgaan natuurlijk, Coulibaly is toch al een stuk in de goede richting vind ik.

Of prive investeerders.

En dan is er nog de factor... kunnen ze nu wel, of niet beroep aantekenen op welke basis en instantie dan ook?

De zaken rekken, dat is wat den Don 10jaar heeft gedaan uiteindelijk hé.

Stel, ze vinden via via het geld nog om Gram te betalen, dan gaat alles gewoon verder zijn gangetje, en stel dat de licentiecomissie ook gewoon verder hun oogjes toeknijpen, en zelfs als de Wauters met behulp van deurwaarders de inkomsten komt ophalen, dan zal het gewoon wachten worden op november, dan volgt de nog meer belangrijke uitspraak in de tweede zaak van Gram tegen Germinal Deurne.


Waarom eist Gram eigenlijk de ontbinding van GDN ?
Wat wint hij daar bij of welk voordeel haalt hij daar uit ?
NUNC EST BIBENDUM

Afbeelding
Avatar gebruiker
pintjekriek
 
Berichten: 7916
Geregistreerd op: ma jul 17, 2006 1:56 pm
Woonplaats: Stabroek

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Arno » ma mei 28, 2012 10:59 pm

pintjekriek schreef:
joppe schreef:
Hoegie schreef:Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.

Ze zijn idd al jaren aant spartelen, van de 1 oplossing naar de ander, vroeg of laat stopt da eens, tis waar al dikwijls gehoopt dat ze eindelijk kapot zijn en steeds doen ze voort maar nu wordt het toch zeer moeilijk, het enigste da we ni kunnen inschatten is hoever de clan wil gaan, als ze echt alles gaan betalen dan kan het ni anders zijn dan dat het op het sportieve gaat wegen, we zullen zien, hopelijk weten we snel iets meer ondertussen hopen we dat het met onzen eigen beerschot de goede kant blijft opgaan natuurlijk, Coulibaly is toch al een stuk in de goede richting vind ik.

Of prive investeerders.

En dan is er nog de factor... kunnen ze nu wel, of niet beroep aantekenen op welke basis en instantie dan ook?

De zaken rekken, dat is wat den Don 10jaar heeft gedaan uiteindelijk hé.

Stel, ze vinden via via het geld nog om Gram te betalen, dan gaat alles gewoon verder zijn gangetje, en stel dat de licentiecomissie ook gewoon verder hun oogjes toeknijpen, en zelfs als de Wauters met behulp van deurwaarders de inkomsten komt ophalen, dan zal het gewoon wachten worden op november, dan volgt de nog meer belangrijke uitspraak in de tweede zaak van Gram tegen Germinal Deurne.


Waarom eist Gram eigenlijk de ontbinding van GDN ?
Wat wint hij daar bij of welk voordeel haalt hij daar uit ?


Hij eist de ontbinding zodat alle eigendommen verkocht kunnen worden om schuldeisers af te betalen :) Waar halen die eigenlijk allemaal dat er investeerders uit Qatar hun gaan redden? Volledig uit de lucht gegrepen of is er iets van aan?
Arno
 
Berichten: 140
Geregistreerd op: do nov 30, 2006 7:15 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar De regels van dit forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten