maverick schreef:Volgens GVA vandaag Brijs in beeld bij Al Faisaly....Saoudi Arabië....zoveelste tegenvaller voor Schantwerp....whoehahahahaha
Sebiet gaat heel de administratieve staf van Germinal Deurne nog mee ook.... (dochter Brys hé)...
maverick schreef:Volgens GVA vandaag Brijs in beeld bij Al Faisaly....Saoudi Arabië....zoveelste tegenvaller voor Schantwerp....whoehahahahaha
Hondenvanger schreef:supporter door dik en dun schreef:433.429 + interesten ( nog te berekenen ) + 27.000( gerechtskosten + advocatenkosten )
lijkt me een heel pak minder dan Tony voor ATV kwam verklaren !
Was natuurlijk ergens te verwachten, al blijft het minstens 1/6de van hun budget én een hoop tijdverlies (cfr. ze hebben nog altijd geen trainer, terwijl ze die vorige week al wilden aanstellen).
BrikoRat schreef:er zijn er hier precies nen hele hoop dat hun geschiedenis niet kennen, men spreekt hier over overstappen naar een andere ploeg dat dat not done is, men vergeet precies wel, dat als het bestuur van den andere kant vant stad in 1899 niet naar het kiel was gekomen er van ons geen sprake had geweest hé, dus overstappen van de ene ploeg naar de andere is van alle tijden.
BrikoRat schreef:er zijn er hier precies nen hele hoop dat hun geschiedenis niet kennen, men spreekt hier over overstappen naar een andere ploeg dat dat not done is, men vergeet precies wel, dat als het bestuur van den andere kant vant stad in 1899 niet naar het kiel was gekomen er van ons geen sprake had geweest hé, dus overstappen van de ene ploeg naar de andere is van alle tijden.
flash schreef:BrikoRat schreef:er zijn er hier precies nen hele hoop dat hun geschiedenis niet kennen, men spreekt hier over overstappen naar een andere ploeg dat dat not done is, men vergeet precies wel, dat als het bestuur van den andere kant vant stad in 1899 niet naar het kiel was gekomen er van ons geen sprake had geweest hé, dus overstappen van de ene ploeg naar de andere is van alle tijden.
Dat overstappen wel eens gebeurde is inderdaad correct, maar als je zegt dat het bestuur van DN naar het Kiel is overgestapt dan vrees ik dat je de geschiedenis van je club inderdaad niet kent.
wurlitzer schreef:Je kan hier moeilijk over overstappen spreken,er was ocharme maar 1 club in Antwerpen die dan ook nog de eerste club in Belgie was.Noem het eerder het stichten van een nieuwe club net zoals Belgica Edegem,Berchem,olse Merksem
tub Borgerhout enz.nieuw opgerichte clubs zouden worden.
Feit was dat de stichters van Beerschot zich een beetje verheven voelden tegenover de volksclub die DN op termijn
geworden was en ja die mentaliteit"we zijn wa beter dan een ander"is nog steeds diep ingebakken in de geest van de club.
wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?
Vinnie_ schreef:wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?
Zij waren de oudste club die zich in 1926 geregistreerd hadden voor een stamnummer. Er waren tal van oudere clubs, maar die zijn nog voor de invoering van de stamnummers gefusioneerd of failliet gegaan.
wurlitzer schreef:Je kan hier moeilijk over overstappen spreken,er was ocharme maar 1 club in Antwerpen die dan ook nog de eerste club in Belgie was.
Noem het eerder het stichten van een nieuwe club net zoals Belgica Edegem,Berchem,olse Merksem
tub Borgerhout enz.nieuw opgerichte clubs zouden worden.
Feit was dat de stichters van Beerschot zich een beetje verheven voelden tegenover de volksclub die DN op termijn
geworden was en ja die mentaliteit"we zijn wa beter dan een ander"is nog steeds diep ingebakken in de geest van de club.
wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?
beerschot88 schreef:wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?
Beste Jukebox, hier ga je de mist in. Korte samenvatting.
Voetbal in België is ontstaan rond de jaren 1860-1865. In 1895 is de Belgische bond ontstaan en in 1925 of 26 begon men met stamnummers.
Gevolg alle ploegen die reeds verdwenen waren, kregen geen nummer meer. Voor de bond hebben ze niet bestaan.
Men heeft later de ploegen een nummer gegeven. Antwerp kreeg hierbij nummer 1. Normaal had het er helemaal anders uitgezien.
Vandaar dat we ook niet begrijpen waarom zij denken dat ze de oudste ploeg van het land zijn?
AA Gent is denk ik de enige ploeg die ouder is en nog steeds speelt. Zij waren er al bij van in 1865...
Hondenvanger schreef:beerschot88 schreef:wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?
Beste Jukebox, hier ga je de mist in. Korte samenvatting.
Voetbal in België is ontstaan rond de jaren 1860-1865. In 1895 is de Belgische bond ontstaan en in 1925 of 26 begon men met stamnummers.
Gevolg alle ploegen die reeds verdwenen waren, kregen geen nummer meer. Voor de bond hebben ze niet bestaan.
Men heeft later de ploegen een nummer gegeven. Antwerp kreeg hierbij nummer 1. Normaal had het er helemaal anders uitgezien.
Vandaar dat we ook niet begrijpen waarom zij denken dat ze de oudste ploeg van het land zijn?
AA Gent is denk ik de enige ploeg die ouder is en nog steeds speelt. Zij waren er al bij van in 1865...
Is inderdaad een club uit Gent, maar iets met Gantoise enz. Is niet het huidige Gent dacht ik.
Ik had vroeger een foto van dat document maar ben dat kwijt. Zeker en vast dat iemand anders dit nog heeft van op het forum.
Hondenvanger schreef:Vinnie_ schreef:wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?
Zij waren de oudste club die zich in 1926 geregistreerd hadden voor een stamnummer. Er waren tal van oudere clubs, maar die zijn nog voor de invoering van de stamnummers gefusioneerd of failliet gegaan.
Klopt als een bus. Enkel op papier is Antwerp de oudste club van het land.
Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.
Vinnie_ schreef:Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.
AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent
beerschot88 schreef:Vinnie_ schreef:Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.
AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent
Zoals ik al dacht. Ze hebben wel blijven voort spelen onder het stamnummer van de oudste club...
Vinnie_ schreef:beerschot88 schreef:Zoals ik al dacht. Ze hebben wel blijven voort spelen onder het stamnummer van de oudste club...
Die club van 1864 was al opgegaan in die fusie en ontbonden voor dat de stamnummers er waren. Ik snap niet goed wat ge wilt zeggen?
Maar bon, we zijn hier om met die krabbers van het derdewerelddistrict te lachen. HAHAHAHAHAHAHA.
Vinnie_ schreef:Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.
Democrat schreef:Vinnie_ schreef:Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.
Zo oud ben ik nu ook nog niet zene
Vinnie_ schreef:Democrat schreef:Vinnie_ schreef:AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent
Zo oud ben ik nu ook nog niet zene
Dju, ik had u effkes verward met de Pat!
Morgen in alle gazetten als groot nieuws fc deurne gered!ratcommander schreef:'Grote transfers voor Antwerp na overname van investeerders uit Qatar'
Door KennethVandesteene | 31 Mei 2012 om 21:10 | Bron: Diverse media | Wed 50 euro gratis
RFAC Antwerp laat zich niet ingraven. Gunther Hofmans, dé man bij Antwerp, gaf ons te kennen dat de club onderhandelt met rijke investeerders, om de club asap weer naar eerste klasse te brengen. Daarbij denkt het aan Logan Bailly en Walter Meeuws.
The Great Old zou overgenomen worden door rijke investeerders uit Qatar. Die investeerders willen de oudste ploeg van het land zo snel mogelijk terug in de Jupiler Pro League zien spelen. Daarvoor zouden ze graag de geldbuidel open trekken.
Logan Bailly zou de eerste transfer kunnen worden. De ex-doelman van Genk kreeg geen niet contract bij de Limburgers, en is een vrije speler. Een alternatief voor Bailly zou Kenny Steppe zijn, momenteel spelend voor SC Heerenveen.
Walter Meeuws zou dan terug keren naar het vertrouwde nest, om de functie van oefenmeester te beoefenen. Momenteel is hij in dienst bij Wadi Degla FC (Egypte). Onder Meeuws groeide Antwerp in de jaren '90 uit tot een subtopper in de hoogste regionen van België.
Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/25513/ ... z1wTbW2IYu
??? Is het al terug 01 Apr of wil de Gunther een massale verkoop van abonnementen uitlokken, dit lijkt verdacht veel op stemmingmakerij...
Keer terug naar De regels van dit forum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten