HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Respecteer de regels van dit forum zodat dit forum duidelijk en met respect voor ieders mening kan gelezen worden.

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » do mei 31, 2012 11:53 am

maverick schreef:Volgens GVA vandaag Brijs in beeld bij Al Faisaly....Saoudi Arabië....zoveelste tegenvaller voor Schantwerp....whoehahahahaha


Sebiet gaat heel de administratieve staf van Germinal Deurne nog mee ook.... (dochter Brys hé)...
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Ratman13 » do mei 31, 2012 1:16 pm

Hondenvanger schreef:
supporter door dik en dun schreef:433.429 + interesten ( nog te berekenen ) + 27.000( gerechtskosten + advocatenkosten )
lijkt me een heel pak minder dan Tony voor ATV kwam verklaren !

Was natuurlijk ergens te verwachten, al blijft het minstens 1/6de van hun budget én een hoop tijdverlies (cfr. ze hebben nog altijd geen trainer, terwijl ze die vorige week al wilden aanstellen).

Ach...in het slechtste geval toch weer negatieve publiciteit. 8)
Sing Loud, Sing Proud.
Avatar gebruiker
Ratman13
 
Berichten: 3189
Geregistreerd op: wo maart 07, 2007 8:22 pm
Woonplaats: Lissabon

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Tammen Beer » do mei 31, 2012 4:47 pm

Het klopt wat iemand hier zegt : tijdens de voetbaljaren 60 en 70 was de haat tussen Beerschot en rafc vrijwel onbestaande en dus zal je bij Beerschotters van die periode minder pure anti-gevoelens hebben.
Ik spreek uiteraard niet voor de spionkop van toen, waartoe ik weliswaar nooit ten volle heb behoord.

Misschien waren de gemiddelde Beerschotsupporters ook meer nuchtere supporters die meer voor het voetbal kwamen, eerder dan dat ze bezigwaren met de tegenstrever en de tegensupporters zoals anno 2012.

Het is dan ook niet zomaar dat wij de voorbije jaren vaak vies bekeken werden door vele andere supporters, omdat we meer energie staken als supporters in het neerhalen van de vijand dan dat we onze ploeg vooruitschreeuwden (hetgeen vroeger de hoofdtaak was van supporters, positief supporteren zeg maar).

Voor alle duidelijkheid : voor mij zijn beide Beerschotsupportersculturen evenwaardig hoor!!

Ik vind me rationeel in beide, maar volg dus wel het gevoel van Emma.

Voor alle duidelijkheid bis : ik heb ook leedvermaak met de grote som geld die ze daar nu moeten betalen hoor!!
BEERSCHOT, de naam alleen al.

Cultuurrelativisme en multiculturalisme zijn strijdig met het gezond verstand en de feiten.
Tammen Beer
 
Berichten: 6512
Geregistreerd op: do dec 29, 2005 12:55 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor BrikoRat » do mei 31, 2012 7:05 pm

er zijn er hier precies nen hele hoop dat hun geschiedenis niet kennen, men spreekt hier over overstappen naar een andere ploeg dat dat not done is, men vergeet precies wel, dat als het bestuur van den andere kant vant stad in 1899 niet naar het kiel was gekomen er van ons geen sprake had geweest hé, dus overstappen van de ene ploeg naar de andere is van alle tijden.
BrikoRat
 
Berichten: 60
Geregistreerd op: wo jan 04, 2006 8:09 pm
Woonplaats: Stabroek

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Arno » do mei 31, 2012 7:15 pm

BrikoRat schreef:er zijn er hier precies nen hele hoop dat hun geschiedenis niet kennen, men spreekt hier over overstappen naar een andere ploeg dat dat not done is, men vergeet precies wel, dat als het bestuur van den andere kant vant stad in 1899 niet naar het kiel was gekomen er van ons geen sprake had geweest hé, dus overstappen van de ene ploeg naar de andere is van alle tijden.


Bestuur? Spelers bedoelt ge? En het aftrappen en een nieuwe club starten is nog iets anders dan overlopen e...
Arno
 
Berichten: 140
Geregistreerd op: do nov 30, 2006 7:15 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor flash » do mei 31, 2012 7:26 pm

BrikoRat schreef:er zijn er hier precies nen hele hoop dat hun geschiedenis niet kennen, men spreekt hier over overstappen naar een andere ploeg dat dat not done is, men vergeet precies wel, dat als het bestuur van den andere kant vant stad in 1899 niet naar het kiel was gekomen er van ons geen sprake had geweest hé, dus overstappen van de ene ploeg naar de andere is van alle tijden.


Dat overstappen wel eens gebeurde is inderdaad correct, maar als je zegt dat het bestuur van DN naar het Kiel is overgestapt dan vrees ik dat je de geschiedenis van je club inderdaad niet kent.
flash
 
Berichten: 4267
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 8:55 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wurlitzer » do mei 31, 2012 7:40 pm

flash schreef:
BrikoRat schreef:er zijn er hier precies nen hele hoop dat hun geschiedenis niet kennen, men spreekt hier over overstappen naar een andere ploeg dat dat not done is, men vergeet precies wel, dat als het bestuur van den andere kant vant stad in 1899 niet naar het kiel was gekomen er van ons geen sprake had geweest hé, dus overstappen van de ene ploeg naar de andere is van alle tijden.


Dat overstappen wel eens gebeurde is inderdaad correct, maar als je zegt dat het bestuur van DN naar het Kiel is overgestapt dan vrees ik dat je de geschiedenis van je club inderdaad niet kent.


Je kan hier moeilijk over overstappen spreken,er was ocharme maar 1 club in Antwerpen die dan ook nog de eerste club in Belgie was.
Noem het eerder het stichten van een nieuwe club net zoals Belgica Edegem,Berchem,olse Merksem
tub Borgerhout enz.nieuw opgerichte clubs zouden worden.
Feit was dat de stichters van Beerschot zich een beetje verheven voelden tegenover de volksclub die DN op termijn
geworden was en ja die mentaliteit"we zijn wa beter dan een ander"is nog steeds diep ingebakken in de geest van de club.
wurlitzer
 
Berichten: 3878
Geregistreerd op: ma apr 19, 2010 12:34 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wouter » do mei 31, 2012 7:43 pm

wurlitzer schreef:Je kan hier moeilijk over overstappen spreken,er was ocharme maar 1 club in Antwerpen die dan ook nog de eerste club in Belgie was.Noem het eerder het stichten van een nieuwe club net zoals Belgica Edegem,Berchem,olse Merksem
tub Borgerhout enz.nieuw opgerichte clubs zouden worden.
Feit was dat de stichters van Beerschot zich een beetje verheven voelden tegenover de volksclub die DN op termijn
geworden was en ja die mentaliteit"we zijn wa beter dan een ander"is nog steeds diep ingebakken in de geest van de club.


Hier moet wel een correctie aangebracht worden.
#13%


De weg naar 1A:
- kampioen 1 provinciale ('13-'14); 4C ('14-'15); 3B ('15-'16); SAL ('16-'17); promotiefinale 1B ('17-'18 - '18-'19 - '19-'20); 1B ('19-'20)
wouter
 
Berichten: 8402
Geregistreerd op: vr jan 06, 2006 10:48 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wurlitzer » do mei 31, 2012 7:47 pm

Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?
wurlitzer
 
Berichten: 3878
Geregistreerd op: ma apr 19, 2010 12:34 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Vinnie_ » do mei 31, 2012 7:49 pm

wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?

Zij waren de oudste club die zich in 1926 geregistreerd hadden voor een stamnummer. Er waren tal van oudere clubs, maar die zijn nog voor de invoering van de stamnummers gefusioneerd of failliet gegaan.
Avatar gebruiker
Vinnie_
 
Berichten: 2237
Geregistreerd op: di apr 13, 2010 11:03 pm
Woonplaats: Bornem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hondenvanger » do mei 31, 2012 7:55 pm

Vinnie_ schreef:
wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?

Zij waren de oudste club die zich in 1926 geregistreerd hadden voor een stamnummer. Er waren tal van oudere clubs, maar die zijn nog voor de invoering van de stamnummers gefusioneerd of failliet gegaan.

Klopt als een bus. Enkel op papier is Antwerp de oudste club van het land.
“Bij aanvang van de eerste landelijke competitie nog even in zwart en geel, kwam onze Antwerpse club via zalmroze twee jaar later in 1897 uit bij onze roodwitte kleuren, om nooit te verdwijnen.” bron: rafcmuseum.be
Avatar gebruiker
Hondenvanger
 
Berichten: 3524
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 4:20 pm
Woonplaats: Bernescot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor flash » do mei 31, 2012 8:00 pm

wurlitzer schreef:Je kan hier moeilijk over overstappen spreken,er was ocharme maar 1 club in Antwerpen die dan ook nog de eerste club in Belgie was.
Noem het eerder het stichten van een nieuwe club net zoals Belgica Edegem,Berchem,olse Merksem
tub Borgerhout enz.nieuw opgerichte clubs zouden worden.
Feit was dat de stichters van Beerschot zich een beetje verheven voelden tegenover de volksclub die DN op termijn
geworden was en ja die mentaliteit"we zijn wa beter dan een ander"is nog steeds diep ingebakken in de geest van de club.



Met overstappen bedoel ik dat er in de loop van de geschiedenis wel eens een speler van hier naar daar getrokken is of omgekeerd. Grisar, de stichter van Beerschot, was zeker geen bestuurslid bij die andere club. Volgens bepaalde bronnen heeft hij daar welgeteld één wedstrijd gespeeld en dan nog NA Beerschot als omni-vereniging reeds was opgericht. Kwatongen beweren zelfs dat hij dat met voorbedachte rade heeft gedaan omdat hij bij Beerschot ook een voetbalafdeling wou oprichten en dat hij van de gelegenheid gebruikt heeft gemaakt om tal van spelers naar het Kiel te lokken.
flash
 
Berichten: 4267
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 8:55 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor beerschot88 » do mei 31, 2012 8:01 pm

wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?

Beste Jukebox, hier ga je de mist in. Korte samenvatting.

Voetbal in België is ontstaan rond de jaren 1860-1865. In 1895 is de Belgische bond ontstaan en in 1925 of 26 begon men met stamnummers.
Gevolg alle ploegen die reeds verdwenen waren, kregen geen nummer meer. Voor de bond hebben ze niet bestaan.
Men heeft later de ploegen een nummer gegeven. Antwerp kreeg hierbij nummer 1. Normaal had het er helemaal anders uitgezien.
Vandaar dat we ook niet begrijpen waarom zij denken dat ze de oudste ploeg van het land zijn?
AA Gent is denk ik de enige ploeg die ouder is en nog steeds speelt. Zij waren er al bij van in 1865...
Avatar gebruiker
beerschot88
 
Berichten: 2950
Geregistreerd op: za maart 18, 2006 1:08 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hondenvanger » do mei 31, 2012 8:11 pm

beerschot88 schreef:
wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?

Beste Jukebox, hier ga je de mist in. Korte samenvatting.

Voetbal in België is ontstaan rond de jaren 1860-1865. In 1895 is de Belgische bond ontstaan en in 1925 of 26 begon men met stamnummers.
Gevolg alle ploegen die reeds verdwenen waren, kregen geen nummer meer. Voor de bond hebben ze niet bestaan.
Men heeft later de ploegen een nummer gegeven. Antwerp kreeg hierbij nummer 1. Normaal had het er helemaal anders uitgezien.
Vandaar dat we ook niet begrijpen waarom zij denken dat ze de oudste ploeg van het land zijn?
AA Gent is denk ik de enige ploeg die ouder is en nog steeds speelt. Zij waren er al bij van in 1865...

Is inderdaad een club uit Gent, maar iets met Gantoise enz. Is niet het huidige Gent dacht ik.
Ik had vroeger een foto van dat document maar ben dat kwijt. Zeker en vast dat iemand anders dit nog heeft van op het forum.
“Bij aanvang van de eerste landelijke competitie nog even in zwart en geel, kwam onze Antwerpse club via zalmroze twee jaar later in 1897 uit bij onze roodwitte kleuren, om nooit te verdwijnen.” bron: rafcmuseum.be
Avatar gebruiker
Hondenvanger
 
Berichten: 3524
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 4:20 pm
Woonplaats: Bernescot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wurlitzer » do mei 31, 2012 8:12 pm

Oeps ..... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
wel interessant te weten,ik dacht dat Engelse zeevaarders deze sport in Antwerpen importeerden en zodus Antwerpen de bakermat was.
wurlitzer
 
Berichten: 3878
Geregistreerd op: ma apr 19, 2010 12:34 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor beerschot88 » do mei 31, 2012 8:19 pm

Hondenvanger schreef:
beerschot88 schreef:
wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?

Beste Jukebox, hier ga je de mist in. Korte samenvatting.

Voetbal in België is ontstaan rond de jaren 1860-1865. In 1895 is de Belgische bond ontstaan en in 1925 of 26 begon men met stamnummers.
Gevolg alle ploegen die reeds verdwenen waren, kregen geen nummer meer. Voor de bond hebben ze niet bestaan.
Men heeft later de ploegen een nummer gegeven. Antwerp kreeg hierbij nummer 1. Normaal had het er helemaal anders uitgezien.
Vandaar dat we ook niet begrijpen waarom zij denken dat ze de oudste ploeg van het land zijn?
AA Gent is denk ik de enige ploeg die ouder is en nog steeds speelt. Zij waren er al bij van in 1865...

Is inderdaad een club uit Gent, maar iets met Gantoise enz. Is niet het huidige Gent dacht ik.
Ik had vroeger een foto van dat document maar ben dat kwijt. Zeker en vast dat iemand anders dit nog heeft van op het forum.

Ben er vrij zeker van en heb het net even opgezocht op de website van Gent. Zij hebben stamnummer 7. Hebben waarschijnlijk al meerdere namen gehad.
Avatar gebruiker
beerschot88
 
Berichten: 2950
Geregistreerd op: za maart 18, 2006 1:08 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » do mei 31, 2012 8:22 pm

Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » do mei 31, 2012 8:23 pm

Hondenvanger schreef:
Vinnie_ schreef:
wurlitzer schreef:Klopt dit niet ? a.. was toch de eerste club in dit land vandaar stamnummer 1 ,of heb ik iets over het hoofd gezien?

Zij waren de oudste club die zich in 1926 geregistreerd hadden voor een stamnummer. Er waren tal van oudere clubs, maar die zijn nog voor de invoering van de stamnummers gefusioneerd of failliet gegaan.

Klopt als een bus. Enkel op papier is Antwerp de oudste club van het land.


Sinds de clan daar zit, op "schijtpapier" dan toch :twisted:
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Vinnie_ » do mei 31, 2012 8:27 pm

Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.

AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent
Avatar gebruiker
Vinnie_
 
Berichten: 2237
Geregistreerd op: di apr 13, 2010 11:03 pm
Woonplaats: Bornem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor beerschot88 » do mei 31, 2012 8:34 pm

Vinnie_ schreef:
Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.

AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent

Zoals ik al dacht. Ze hebben wel blijven voort spelen onder het stamnummer van de oudste club...
Avatar gebruiker
beerschot88
 
Berichten: 2950
Geregistreerd op: za maart 18, 2006 1:08 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Tammen Beer » do mei 31, 2012 8:39 pm

Ik lees hier wel interessante weetjes over dat ploegkske.

Ik slik ook al jaren dat gedoe rond stamnummer 1, maar misschien is dat inderdaad erg nep!!
BEERSCHOT, de naam alleen al.

Cultuurrelativisme en multiculturalisme zijn strijdig met het gezond verstand en de feiten.
Tammen Beer
 
Berichten: 6512
Geregistreerd op: do dec 29, 2005 12:55 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Vinnie_ » do mei 31, 2012 8:40 pm

beerschot88 schreef:
Vinnie_ schreef:
Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.

AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent

Zoals ik al dacht. Ze hebben wel blijven voort spelen onder het stamnummer van de oudste club...

Die club van 1864 was al opgegaan in die fusie en ontbonden voor dat de stamnummers er waren. Ik snap niet goed wat ge wilt zeggen?

Maar bon, we zijn hier om met die krabbers van het derdewerelddistrict te lachen. HAHAHAHAHAHAHA.
Avatar gebruiker
Vinnie_
 
Berichten: 2237
Geregistreerd op: di apr 13, 2010 11:03 pm
Woonplaats: Bornem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor beerschot88 » do mei 31, 2012 8:45 pm

Vinnie_ schreef:
beerschot88 schreef:Zoals ik al dacht. Ze hebben wel blijven voort spelen onder het stamnummer van de oudste club...

Die club van 1864 was al opgegaan in die fusie en ontbonden voor dat de stamnummers er waren. Ik snap niet goed wat ge wilt zeggen?

Maar bon, we zijn hier om met die krabbers van het derdewerelddistrict te lachen. HAHAHAHAHAHAHA.


Ik had het niet over de fusies voor het stamnummergedoe maar erna. Ik denk dat Gent vaak van naam veranderd is in het begin?

Inderdaad zelfs hun stamnummer is dikke shit, zo blijkt! HAHAHAHAHAHAHAH (Spongebob lach)
Avatar gebruiker
beerschot88
 
Berichten: 2950
Geregistreerd op: za maart 18, 2006 1:08 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Madzo » do mei 31, 2012 8:46 pm

Ocharme toch...
- geen geld
- geen betalende supporters
- geen trainer
- geen deftig bestuur
- geen eersteklassevoetbal, amper tweedeklassevoetbal...

en nu wordt hier nog bewezen dat ze geen recht hebben op da nummerke 1
Het leven van een Germinalsupporter kan toch hard zijn

:lol: :lol: :lol:
TENE QUOD BENE
Avatar gebruiker
Madzo
 
Berichten: 1665
Geregistreerd op: ma jan 09, 2006 3:59 pm
Woonplaats: Brasschaat

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » do mei 31, 2012 8:49 pm

Vinnie_ schreef:
Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.

AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent


Zo oud ben ik nu ook nog niet zene :D
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Vinnie_ » do mei 31, 2012 8:50 pm

Democrat schreef:
Vinnie_ schreef:
Democrat schreef:Gantoise was vroeger de naam van AA GEnt. Ik herinner me nog dat ik met Berchem tegen Gantoise heb gesjot.

AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent


Zo oud ben ik nu ook nog niet zene :D

Dju, ik had u effkes verward met de Pat!
Avatar gebruiker
Vinnie_
 
Berichten: 2237
Geregistreerd op: di apr 13, 2010 11:03 pm
Woonplaats: Bornem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor beerschot88 » do mei 31, 2012 8:52 pm

Vinnie_ schreef:
Democrat schreef:
Vinnie_ schreef:AA Gent is in 1891 ontstaan uit een fusie met verschillende Gentse clubs, waarvan 1 uit 1864. Althans, dat zegt Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/AA_Gent


Zo oud ben ik nu ook nog niet zene :D

Dju, ik had u effkes verward met de Pat!

Hahaha :lol:
Avatar gebruiker
beerschot88
 
Berichten: 2950
Geregistreerd op: za maart 18, 2006 1:08 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor ratcommander » do mei 31, 2012 9:20 pm

'Grote transfers voor Antwerp na overname van investeerders uit Qatar'


Door KennethVandesteene | 31 Mei 2012 om 21:10 | Bron: Diverse media | Wed 50 euro gratis


RFAC Antwerp laat zich niet ingraven. Gunther Hofmans, dé man bij Antwerp, gaf ons te kennen dat de club onderhandelt met rijke investeerders, om de club asap weer naar eerste klasse te brengen. Daarbij denkt het aan Logan Bailly en Walter Meeuws.

The Great Old zou overgenomen worden door rijke investeerders uit Qatar. Die investeerders willen de oudste ploeg van het land zo snel mogelijk terug in de Jupiler Pro League zien spelen. Daarvoor zouden ze graag de geldbuidel open trekken.

Logan Bailly zou de eerste transfer kunnen worden. De ex-doelman van Genk kreeg geen niet contract bij de Limburgers, en is een vrije speler. Een alternatief voor Bailly zou Kenny Steppe zijn, momenteel spelend voor SC Heerenveen.

Walter Meeuws zou dan terug keren naar het vertrouwde nest, om de functie van oefenmeester te beoefenen. Momenteel is hij in dienst bij Wadi Degla FC (Egypte). Onder Meeuws groeide Antwerp in de jaren '90 uit tot een subtopper in de hoogste regionen van België.



Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/25513/ ... z1wTbW2IYu

??? Is het al terug 01 Apr of wil de Gunther een massale verkoop van abonnementen uitlokken, dit lijkt verdacht veel op stemmingmakerij...
ratcommander
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: wo jan 25, 2006 8:24 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Den Jeffer » do mei 31, 2012 9:25 pm

Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Voetbalnieuws wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/25513/ ... z1wTdRJjKi

tzal wel een fabeltje zijn om de zwakzinnigen uit fabioladorp gunstig te stemmen en nog wat centjes los te weken :mrgreen:
DIE MOTHA FUCKA's DIE!
Avatar gebruiker
Den Jeffer
 
Berichten: 472
Geregistreerd op: do aug 02, 2007 12:35 pm
Woonplaats: Brasschaat

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor sidvespa » do mei 31, 2012 9:27 pm

de laatste regel in het blauwe kaderke onder het artikel is heel goed "best neemt men dit artikel met een korel zout " dat is gene korel meer maar een hele zout mijn

grtz sidvespa
sidvespa
 
Berichten: 65
Geregistreerd op: vr jan 20, 2006 8:42 pm
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor R@13 » do mei 31, 2012 9:31 pm

Afbeelding
De eerste stadion plannen zijn toch al binnen bij LVC
Afbeelding
MeravigliosaCreatura
Avatar gebruiker
R@13
 
Berichten: 3810
Geregistreerd op: zo dec 11, 2005 1:45 pm
Woonplaats: op de grens

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor waterrat » do mei 31, 2012 9:33 pm

enkele jaren geleden had één van de forumleden hier, de fresque, een website over de geschiedenis van het belgische voetbal. Hij had toen beslag kunnen leggen op de oprichtingsakte van r*fc, AA La Gantoise en Cercle de Bruges.

La Gantoise en Cercle de Bruges waren beide enkele jaren ouder dan r*fc, dat opgericht was in 1880 en speelde in de Rue de la Croix te Antwerpen. Ik vermoed dat dat ergens aan de wilrijkse pleinen was. Bij de verhuis naar deurne zijn de meeste spelers, niet meegegaan, en hebben dan BEERSCHOT opgericht. Schandwerp heeft toen ook 1 jaar forfait moeten geven, wegens gebrek aan spelers.
Zowel La Gantoise als Cercle de Bruges hadden in 1926 geen voetbalploeg in competitie.
Avatar gebruiker
waterrat
 
Berichten: 209
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 6:11 pm
Woonplaats: wilrijk

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Vak J » do mei 31, 2012 9:36 pm

Kunnen we deze topic niet fusioneren met 'Germinal Deurne, dat ploegske net buiten Antwerpen'?
Vak J
 
Berichten: 870
Geregistreerd op: ma jan 08, 2007 2:21 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor dirkpalm » do mei 31, 2012 9:40 pm

ratcommander schreef:'Grote transfers voor Antwerp na overname van investeerders uit Qatar'


Door KennethVandesteene | 31 Mei 2012 om 21:10 | Bron: Diverse media | Wed 50 euro gratis


RFAC Antwerp laat zich niet ingraven. Gunther Hofmans, dé man bij Antwerp, gaf ons te kennen dat de club onderhandelt met rijke investeerders, om de club asap weer naar eerste klasse te brengen. Daarbij denkt het aan Logan Bailly en Walter Meeuws.

The Great Old zou overgenomen worden door rijke investeerders uit Qatar. Die investeerders willen de oudste ploeg van het land zo snel mogelijk terug in de Jupiler Pro League zien spelen. Daarvoor zouden ze graag de geldbuidel open trekken.

Logan Bailly zou de eerste transfer kunnen worden. De ex-doelman van Genk kreeg geen niet contract bij de Limburgers, en is een vrije speler. Een alternatief voor Bailly zou Kenny Steppe zijn, momenteel spelend voor SC Heerenveen.

Walter Meeuws zou dan terug keren naar het vertrouwde nest, om de functie van oefenmeester te beoefenen. Momenteel is hij in dienst bij Wadi Degla FC (Egypte). Onder Meeuws groeide Antwerp in de jaren '90 uit tot een subtopper in de hoogste regionen van België.



Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/25513/ ... z1wTbW2IYu

??? Is het al terug 01 Apr of wil de Gunther een massale verkoop van abonnementen uitlokken, dit lijkt verdacht veel op stemmingmakerij...
Morgen in alle gazetten als groot nieuws fc deurne gered!
Beerschot leeft!!!
Avatar gebruiker
dirkpalm
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: wo maart 07, 2007 1:10 pm
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Caloes » do mei 31, 2012 9:42 pm

Sorry, maar dit is toch een non-discussie; AAC was een clubke van Engelse studenten en La Gantoise van de Gentse franstalige bourgeoisie.
Wat is daar bij beide ploegen nog van overgebleven? De identiteit van een club is niet vast te leggen in een stamnummer. De identiteit wordt voor mij grotendeels bepaald door zijn fans en die zijn na de fusie grotendeels hetzelfde gebleven. Rupelboer is bvb geen supporter van Lazio vanwege hun schitterende voetbalprestaties, maar meer omdat de club dichter bij zijn persoonlijke leven en overtuigingen staat dan Atlanta Bergamo.
Ik lees hier dikwijls dat supporters meer begrip hebben voor een Antwerpenaar die Deurne-fan is dan een Anderlechtsupporter. Ik niet. Anderlecht zou als club met zijn status en grandeur meer bij mij passen dan Deurne. Ik ken Antwerpenaren die liever naar Lierse of Waasland gaan dan naar die twee "crapuleuze" clubs. Ik versta dat volledig al is mijn perceptie van Beerschot dus nog altijd meer van de club met standing dan een agressieve club.
Ik vind de "haat" tussen beide clubs ook groter dan vroeger al was er toen meer agressie rond de stadions (dat was echter hooliganisme). Vroeger dacht je bijna enkel aan die andere club in de week van de derby. Nu is het een constante. Komt vooral door het virtuele opbod van wie nu wel de beste supporters heeft.
I campioni siamo noi
Avatar gebruiker
Caloes
 
Berichten: 2698
Geregistreerd op: ma dec 12, 2005 5:20 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar De regels van dit forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten