Ik verwacht nu dat alles weer lang gaat aanslepen.
Hoelang hebben ze vooraleer ze die som moeten uitbetalen?
Stel dat ze dat weer niet op tijd doen, wat dan?
Wat zouden de deurwaarders daar dan kunnen halen, en kunnen ze dat bij de nieuwe VZW Antwerp managment gaan halen?
En vanaf juli is er de Wauters nog die ook zijn geld gaat beginnen ophalen, en hij gaat dat zeker doen, zeker na al wat Jan Michelleke allemaal gezegd heeft over hem, en na de toegang te ontzeggen tot de club.
Maar ik denk pas dat er eind dit jaar duidelijkheid geschept gaat worden of ze nu failliet zijn of niet.
Eind november komt de uitspraak in de tweede rechtzaak van Gram tegen GDN, als GRAM daarin gelijk krijgt dan is het in één klap echt voorbij, of kan daar ook weer beroep tegen ingediend worden?
Hoe alle andere schuldeisers nu gaan handelen is ook weer afwachten, ze zouden in ieder geval dom zijn als ze braaf blijven afwachten.
Hun transfers zullen ook maar magerkes worden nu, want waar gaan ze nu deftige spelers vinden zonder poen?
Hetzelfde voor de nieuwe trainer, welke trainer wil daar nu aan de bak zeg???
Ik hoop gewoon voor één keer dat de licentiecomissie zijn job doet, en Antwerp geen licentie meer geeft, normaal gezien kan het toch niet anders meer na de recente gebeurtenissen.