Mikeeeh schreef:Helpen jullie Gram mee in Pacnar?
Besturing door middel van de pijltjes toetsen. Eerst in het zwarte vlak klikken, dan pas kan je bewegen.![]()
http://www.swfcabin.com/open/1338239993
Hoegie schreef:Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.
Darth Purple schreef:Hoegie schreef:Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.
Ze zijn idd al jaren aant spartelen, van de 1 oplossing naar de ander, vroeg of laat stopt da eens, tis waar al dikwijls gehoopt dat ze eindelijk kapot zijn en steeds doen ze voort maar nu wordt het toch zeer moeilijk, het enigste da we ni kunnen inschatten is hoever de clan wil gaan, als ze echt alles gaan betalen dan kan het ni anders zijn dan dat het op het sportieve gaat wegen, we zullen zien, hopelijk weten we snel iets meer ondertussen hopen we dat het met onzen eigen beerschot de goede kant blijft opgaan natuurlijk, Coulibaly is toch al een stuk in de goede richting vind ik.
Hoe dan ook goed nieuws:
- Ofwel gaan ze nu kapot
- Ofwel steekt de clan er nog wat poen in en gaan ze ook nog kapot, bij voorkeur in 2013!!!!!
Ik prefereer optie twee eigenlijk, dan is niet alleen GDN kapot, maar de clan zijn poen kwijt
Nu, de clan kennende: die gaan daar gene frank insteken, laat staan nen euro.
Schelen Beer schreef:Hoegie schreef:Vanaf 30 juni loopt het contract van den Eddy met Antwerp af, hij stond borg tot 30 juni voor schulden ed.
Leg mij nu eens uit hoe dat kan, beste Hoegie. Als die tot 30 juni persoonlijk borg staat voor schulden, dan moet Verhaegen en Hofmans of eender wie zich toch geen enkele zorg maken voor claims ? Hoe meer hoe beter zou ik dan zeggen, komt toch uit de zakken van de borggever. Nu maak je mij veel wijs, maar EW die privaat borg gaat staan na een overname door anderen die dan aan zijn poten zijn beginnen zagen, daar geloof ik geen fluit van.
gitarische schreef:Ik hoop dat ze het sportief kunnen redden maar ze hebben ook op ons einde gefeest met die doodskist en toestanden, stamnummer 1 opdoeken en terug in 3de starten zou ik zeggen met stamnumer 131313 ofzo
Schelen Beer schreef:Er is wel één verschil. Hier bleef het allemaal nog beleefd, een spandoekje en een ludiek afichke en wat roepen en doeng. Maar als die ginderachter aanstalten maken om de pries uit te trekken of het schip te verlaten, komen de Versnullen daar niet zo gemakkellijk weg met hun "beste supporters ter wereld". Zou dit niet het schitterende scenario zijn.
1. Versnel die daar geld in dat bodemloze vat steken uit schrik van hun eigen marginalen en voor gezichtsverlies.
2. Het toch niet kunnen houden door ambras in de familie en dergelijke en omdat de put veel te diep is.
3. Gaan lopen en den Hofmans goe wat kletsen tegen zijn bakkes en zijn kot kwijt.
4. Den boel failliet, dood en begravan.
PurpleWhiteArmy13 schreef:Hand in hand marginaleeeeuh hand in hand r.fc geen daden maar woorden leve 2de klasse
leclerc schreef:gitarische schreef:Ik hoop dat ze het sportief kunnen redden maar ze hebben ook op ons einde gefeest met die doodskist en toestanden, stamnummer 1 opdoeken en terug in 3de starten zou ik zeggen met stamnumer 131313 ofzo
Dat begrijp ik dus echt niet
Sportief gd:
Hoegie schreef:Mijn zicht over de hele situatie, komt uit goede bron (maar zoals altijd, kan ik echt geen namen geven) doe ermee wat je wil, tijd zal alles uitwijzen.
Vanaf 1 juli kan de Wauters zijn geld terugeisen, dit gaat over +/-5 miljoen euro.
Zij maar zeker, dat gaat hem doen, hij wilt al lang zijn geld terug, de clan (Verhaegen-Hofmans) ging de Wauters da bedrag betalen en daarom heeft don Eddy de clan bij Antwerp toegelaten maar ondertussen hebben ze hem wel kwaad gemaakt door hem buiten te gooien op zijne Antwerp, dus hij wilt nu zijn geld nog meer als ooit tevoren terug.
Dan begint alles nog maar, ofwel betaald de clan alles, Gram, Wauters en alle andere schuldeisers ofwel betalen ze niks en dan worden ze failliet verklaard, als ze toch betalen (+/- 6.5 miljoen euro) dan schieten de andere schuldeisers natuurlijk ook in actie, als ze de Wauters betalen dan gaan alle andere schuldeisers ook hun geld beginnen te vragen want alst geld op is dan hebben ze niks, die gaan geen 2 jaar ni meer wachten om hun geld terug te eisen, dus ze gaan om ter snelst hun centjes terug vragen.
De hele situatie wordt pas echt moeilijk omdat het over een hele wirwar gaat aan constructies achter de schermen, het zal van de ene naar de andere rechtszaak gaan.
Mijn persoonlijke conclusie is als volgt: Ofwel gaan ze failliet, ofwel gaat de licentie eindelijk de juiste beslissing nemen en de hondjes geen licentie meer geven ofwel betalen ze hun blauw aan schulden en verwaterd het sportieve en worden de supporters nog wa gesust om uiteindelijk ne tweedeklasser te worden die vecht tegen de degradatie.
Na de verkiezing kunnen ze opt schoon verdiep gaan samen zitten om een stadion te bouwen voor 2 ploegen, Beerschot en Berchem.....of Capellen.....
Heb er ook lang niet in geloofd maar het einde is echt nabij, geloof mij.
Darth Purple schreef:Schelen Beer schreef:Er is wel één verschil. Hier bleef het allemaal nog beleefd, een spandoekje en een ludiek afichke en wat roepen en doeng. Maar als die ginderachter aanstalten maken om de pries uit te trekken of het schip te verlaten, komen de Versnullen daar niet zo gemakkellijk weg met hun "beste supporters ter wereld". Zou dit niet het schitterende scenario zijn.
1. Versnel die daar geld in dat bodemloze vat steken uit schrik van hun eigen marginalen en voor gezichtsverlies.
2. Het toch niet kunnen houden door ambras in de familie en dergelijke en omdat de put veel te diep is.
3. Gaan lopen en den Hofmans goe wat kletsen tegen zijn bakkes en zijn kot kwijt.
4. Den boel failliet, dood en begravan.
Wat een prachtig vooruitzicht is dat ... Volgens mij gaat National Geographic daar nog wel eens een documentaire over maken:
"Apocalyps: The final defeat of the slobbering dogs" of "How Little Gunther Scarf met his destiny ... and lost his house"
wurlitzer schreef:Wat ik totaal onwezenlijk heb gevonden is het totaal gebrek aan informatie vanuit de voetbalbond.
Geen mening ,geen advies(toch niet naar buiten toe)geen sancties op korte termijn,geen openheid in heel deze zaak.
Evenmin van de licentiecommissie die de eigen foutieve inschatting van de précaire toestand van de mesthoop totaal onjuist
(bewust of onbewust)inschatte en volledig onterecht hun een licentie verschafte.
De uitspraak is er,de feiten zijn er en verder is er geen oplossing vanuit GDN opgetekend,wat is dan de reden van het
uitstel tot executie,men geeft deze club steeds de mogelijkheid samen met hun mafiabende een bijkomend uitstel te verkrijgen op eender welke manier bijeengeflanst.
Moesten wij in deze situatie zijn dan stonden we nu al in vierde provinciale zoals SK Beveren te spelen of toch minstens in derde.
De Keersmaeker en zijn kornuiten zijn mededeelzaam aan deze aanpak en laat paliatieve toe waar euthanasie de enige oplossing is.
Verlost deze club uit zijn uitzichtloze positie en laat ze hun nummer 1 houden in provinciale,als dat het enige is wat hun supporters willen.Volgens hen zal GDN nooit vergaan,ze verkopen zelfs carapils en wittekes uit den Aldi in hun tentje
om de club te redden.Zielig is dat toch deze mensen valse hoop te geven,krapuleus van Hofnar hen nog te pushen een abbonement aan te schaffen.
R@13 schreef:Het bloed naar uwe kop aan stijgen joppe?
partyboy schreef:wurlitzer schreef:Wat ik totaal onwezenlijk heb gevonden is het totaal gebrek aan informatie vanuit de voetbalbond.
Geen mening ,geen advies(toch niet naar buiten toe)geen sancties op korte termijn,geen openheid in heel deze zaak.
Evenmin van de licentiecommissie die de eigen foutieve inschatting van de précaire toestand van de mesthoop totaal onjuist
(bewust of onbewust)inschatte en volledig onterecht hun een licentie verschafte.
De uitspraak is er,de feiten zijn er en verder is er geen oplossing vanuit GDN opgetekend,wat is dan de reden van het
uitstel tot executie,men geeft deze club steeds de mogelijkheid samen met hun mafiabende een bijkomend uitstel te verkrijgen op eender welke manier bijeengeflanst.
Moesten wij in deze situatie zijn dan stonden we nu al in vierde provinciale zoals SK Beveren te spelen of toch minstens in derde.
De Keersmaeker en zijn kornuiten zijn mededeelzaam aan deze aanpak en laat paliatieve toe waar euthanasie de enige oplossing is.
Verlost deze club uit zijn uitzichtloze positie en laat ze hun nummer 1 houden in provinciale,als dat het enige is wat hun supporters willen.Volgens hen zal GDN nooit vergaan,ze verkopen zelfs carapils en wittekes uit den Aldi in hun tentje
om de club te redden.Zielig is dat toch deze mensen valse hoop te geven,krapuleus van Hofnar hen nog te pushen een abbonement aan te schaffen.
Zolang de bondstaksen, de rsz, de verzekeringen en spelerslonen zijn betaald, kan men geen licentie weigeren! Men mag 20 of 30 mlj schulden hebben bij banken en leningen, daar kan alleen de schuldeisers via rechtzaken de club laten kapot gaan indien er niet meer wordt afbetaald. Plus die rechtzaken kunnen jaren aanslepen zoals bv nu met gram. In geval van veroordeling kan men nog altijd tot overeenkomst komen om af te betalen in schijven opgelegd door de rechtbank enzovoort... Daarom, deurne noord heeft een slag gekregen ivm gram en zullen ze minder werkingsgeld hebben om het sportieve uit te bouwen, maar dit zal hun dood nog altijd niet zijn. En vinden ze een of andere zot die geld voor gram wilt neerleggen dan is er ook geen zaak gram meer.
Emma schreef:wel.... ik zal mij eens hopeloos populair maken op deze topic
IK ZOU HET ERG VINDEN DAT DEURNE FC VERDWIJNT
en om er nog een schepke bovenop te doen wil ik ze zelfs noemen met naam: Antwerp FC, ik zou het erg vinden dat Antwerp FC verdwijnt...
wil ik fusioneren: NEVER
in 1 zelfde staddion spelen: OVER MY DEAD BODY
haat ik Deurne FC: YOU BETTER BELIEVE IT!
heb ik iets van rood-en-wit in huis: IN DE VERSTE VERTE NIET
(ik ga zelfs op het strand niet op een rood-wit stoeltje liggen)
Maar wil ik dat ze failliet gaan?
nooit gen derbies meer?
Nee dat ook niet...
In feite liever een match tegen deurne dan tegen lokeren, of beveren-waasland godbelieve boerenploegen
als lokeren en beveren-waas kunnen bestaan, boerenploegen op 20km afstand van over het water, dan toch zeker ook een ploeg uit dé stad v België?
Antwerpen is de grootste stad van het land, 480,000 kiezers!!! Brussel ocharme 160,000 (meestal wordt het "gewest" Brussel geteld, dat zijn er 1,000,000 maar wij kunnen ook het gewest Antwerpen stichten)
Brugge 116,000 inwoners begot en die spelen europees met 2 ploegen.......
Wat ik wil zeggen:
I HATE ANTWERP
AND I HATE ANTWERP...
maar ik zou met plezier een 2de klasser uit deurne noord in halve finale vd beker naar huis spelen
of voor mijn part mag die 2de klasser zelfs een 1ste klasser worden
ge zoudt u toch terug niks schoners dan een derby kunnen indenken, als onderdeel vd PO1 (zolang wij maar winnen natuurlijk)
eigenlijk is heel dat gedoe over gij moet failliet en gij moet kapot eigenlijk maar heel recent, ik kan mij niet herinneren dat ik zoiets heb gedacht in de jaren '80, '90.... fusie nooit, dan liever antwerp kapot, maar als ik mag kiezen, liefst allebei in eerste, wij als vaste PO1 kandidaat, zij eerder spartelend als poedeltje naar de slachtbank elk seizoen
sorry gasten, dat moest me even vh hart.........
en om er nog een schepke bovenop te doen wil ik ze zelfs noemen met naam: Antwerp FC, ik zou het erg vinden dat Antwerp FC verdwijnt...
nooit gen derbies meer?
Nee dat ook niet...
In feite liever een match tegen deurne dan tegen lokeren, of beveren-waasland godbelieve boerenploegen
als lokeren en beveren-waas kunnen bestaan, boerenploegen op 20km afstand van over het water, dan toch zeker ook een ploeg uit dé stad v België?
Antwerpen is de grootste stad van het land, 480,000 kiezers!!! Brussel ocharme 160,000 (meestal wordt het "gewest" Brussel geteld, dat zijn er 1,000,000 maar wij kunnen ook het gewest Antwerpen stichten)
Wat ik wil zeggen:
I HATE ANTWERP
AND I HATE ANTWERP...
maar ik zou met plezier een 2de klasser uit deurne noord in halve finale vd beker naar huis spelen
ge zoudt u toch terug niks schoners dan een derby kunnen indenken, als onderdeel vd PO1 (zolang wij maar winnen natuurlijk)
eigenlijk is heel dat gedoe over gij moet failliet en gij moet kapot eigenlijk maar heel recent, ik kan mij niet herinneren dat ik zoiets heb gedacht in de jaren '80, '90.... fusie nooit, dan liever antwerp kapot, maar als ik mag kiezen, liefst allebei in eerste, wij als vaste PO1 kandidaat, zij eerder spartelend als poedeltje naar de slachtbank elk seizoen
Ratman13 schreef:partyboy schreef:wurlitzer schreef:Wat ik totaal onwezenlijk heb gevonden is het totaal gebrek aan informatie vanuit de voetbalbond.
Zolang de bondstaksen, de rsz, de verzekeringen en spelerslonen zijn betaald, kan men geen licentie weigeren! Men mag 20 of 30 mlj schulden hebben bij banken en leningen, daar kan alleen de schuldeisers via rechtzaken de club laten kapot gaan indien er niet meer wordt afbetaald. Plus die rechtzaken kunnen jaren aanslepen zoals bv nu met gram. In geval van veroordeling kan men nog altijd tot overeenkomst komen om af te betalen in schijven opgelegd door de rechtbank enzovoort... Daarom, deurne noord heeft een slag gekregen ivm gram en zullen ze minder werkingsgeld hebben om het sportieve uit te bouwen, maar dit zal hun dood nog altijd niet zijn. En vinden ze een of andere zot die geld voor gram wilt neerleggen dan is er ook geen zaak gram meer.
Ik denk dat ge het wat té positief bekijkt, partyboy.
nooit gen derbies meer?
Nee dat ook niet...
Wat ik wil zeggen:
I HATE ANTWERP
AND I HATE ANTWERP...
Seekup schreef:Ik heb liever dat ze failliet gaan, hun stamnummer kwijt zijn en dan uit 3de terug naar boven moeten klimmen. Dan kunnen ze niet meer zagen over hun stamnummer en hebben wij nog enkele jaren extra om ons sportief en financieel voor te bereiden. Als ze dan terug in eerste komen na een jaar of 5 zijn wij die subtopclub die jaarlijks in POI voor Europees voetbal strijdt en zijn wij bezig aan ons stadion op PZ.
Keer terug naar De regels van dit forum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast