Emma schreef:schitterend initiatief!
momenteel zie ik een sectie "Oude Beerschot AC", maar ik heb daar geen toegang, is dat tijdelijk met de aanpassingswerken? of moet je een speciaal statuut hebben daarvoor?
Philippe schreef:Emma schreef:schitterend initiatief!
momenteel zie ik een sectie "Oude Beerschot AC", maar ik heb daar geen toegang, is dat tijdelijk met de aanpassingswerken? of moet je een speciaal statuut hebben daarvoor?
Probeer nog eens?
ratão schreef:Philippe,
Ik heb blijkbaar geen authorisatie voor het subforum "binnenlands voetbal (lagere klassen)"
Philippe schreef:ratão schreef:Philippe,
Ik heb blijkbaar geen authorisatie voor het subforum "binnenlands voetbal (lagere klassen)"
Probeer nog eens?
Ik maak er opmerkingen van!Rhubesch schreef:Dag Philippe,
Nog een kleine suggestie: het eerste woord dat iedereen leest als hij naar Algemeen surft is "klachten". We zijn inderdaad nog wel allemaal Belgen en zo zijn we nu éénmaal, maar aangezien we bouwen aan een nieuw positief verhaal...
ne zagevent
RATMAN schreef:We are following Beerschot, over Berg en Dal
geweldige baseline! : )
colfan schreef:Amai... Forum zit precies op z'n gat...
wouter schreef:Kan het logo aangepast worden naar ons nieuw?
wouter schreef:Kan het logo aangepast worden naar ons nieuw?
Rat17 schreef:Hoe kan je hier eigenlijk moderator worden?
Pseudo schreef:Rat17 schreef:Hoe kan je hier eigenlijk moderator worden?
Ge moet aan een paar voorwaarden voldoen :
- sociaal incapabel zijn
- povere persoonlijke hygiëne
- lang en vettig haar
- nen bril
- minstens 7lang geen sex hebben gehad
Indien je aan al deze voorwaarden voldoet, kunde eens een pb'ke sturen naar de Manu / Garage / mini Franco.
Hij zal dit zeker beantwoorden voor 28/02/2023.
Succes !
Pseudo schreef:Rat17 schreef:Hoe kan je hier eigenlijk moderator worden?
Ge moet aan een paar voorwaarden voldoen :
- sociaal incapabel zijn
- povere persoonlijke hygiëne
- lang en vettig haar
- nen bril
- minstens 7lang geen sex hebben gehad
Indien je aan al deze voorwaarden voldoet, kunde eens een pb'ke sturen naar de Manu / Garage / mini Franco.
Hij zal dit zeker beantwoorden voor 28/02/2023.
Succes !
Sombrero schreef:WANNEER WORDT DAT OUDE LOGO HIER EINDELIJK AANGEPAST?
EN NEEN, IK VERONTSCHULDIG MIJ NIET VOOR DE HOOFDLETTERS! (allée, een beetje toch )
joppe schreef:Sombrero schreef:WANNEER WORDT DAT OUDE LOGO HIER EINDELIJK AANGEPAST?
EN NEEN, IK VERONTSCHULDIG MIJ NIET VOOR DE HOOFDLETTERS! (allée, een beetje toch )
Hij heeft gene tijd.
Rat17 schreef:joppe schreef:Sombrero schreef:WANNEER WORDT DAT OUDE LOGO HIER EINDELIJK AANGEPAST?
Hij heeft gene tijd.
En nu?
CLBWIJN schreef:Voetbalkrant onderaan bladzijden is verdwenen ?
nihil obstat schreef:Update logo graag idd. Een beetje opkuisen (Voetbalkrant enz?)
Rat17 schreef:Er blijkt voor mij een extra subcategorie zichtbaar bij “Transfers”, nl. “Andere Clubs”. Echter blijk ik daartoe geen toegang te hebben (lees: permissies)? Nog mensen?
Keer terug naar De regels van dit forum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten