HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Respecteer de regels van dit forum zodat dit forum duidelijk en met respect voor ieders mening kan gelezen worden.

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor beerschot88 » za mei 26, 2012 12:51 pm

partyboy schreef:
beerschot88 schreef:
partyboy schreef:Ik geloof er nog niet echt in. Met iemand gesproken die vrij veel weet over rechtszaken van antwerp enzo... Wist me te vertellen dat deurne-noord in den tijd al gedeelte van geld heeft betaald en dat er nog gedeelte op een geblokkeerde rekening staat omdat ze niet wisten of ze aan gram moesten betalen of rechtstreeks het geld naar schuldeisers van gram gingen. Iets van 1 of ander vliegtuigmaatschappij dat overkop is gegaan. Gram heeft 1,5mj euro zoiets geleend gehad maar zou aantal jaar terug nog een bedrag tussen de 300.000 a 800.000 moeten krijgen. Nu is er de uitspraak dat deurne-noord nog moet betalen aan gram. Het bedrag moet blijkbaar nog vastgesteld worden. Volgens beetje de info van die gast zal het geen 1,5mlj euro zijn.
Gram is dan ook een niet echt een betrouwbaar figuur om uit spraken te doen en werkte samen met de ex van veronique de kock. Stond vorige week ook nog artikel in de p-magazine ivm iets met de belgische staat en asielcentra dat ze hadden en het gesjoemel erover en hoe overdreven veel geld ze vroegen dat de staat er niet is op ingegaan om dat te huren van hen.
Dus ik juig nog niet volledig maar het is al wel een steek richting GH en JV dat ze toch weer geld moeten gaan uitgeven waar ze niet hadden op gerekend.

Dan moet je het artikel eens lezen dat ik gepost heb. Daar staat het iets duidelijker. Dan ga je zien dat hij je niet goed heeft ingelicht.

http://www.politics.be/nieuws/4787/

Blijkbaar hebben ze het geld dan toch op een geblokkeerde rekening staan tot na de uitspraak. Men info was dan ergens toch juist, behalve het bedrag?


De Great Old moet die bedragen dus rechtstreeks terugbetalen aan zijn geldschieter. De vzw had de 1,364 miljoen euro op een rekening bij de Deposito- en Consignatiekas gestort omdat rechtstreeks aan Tony Gram betalen mogelijk onverstandig zou zijn. Dan konden de Delsey-curatoren, die op hun beurt nog een rekening te vereffenen hadden, met het geld gaan lopen.

Ik leid af dat ze nog andere schulden hadden en dat deze eerst betaald zijn...
Avatar gebruiker
beerschot88
 
Berichten: 2950
Geregistreerd op: za maart 18, 2006 1:08 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor cyberratzrulez » za mei 26, 2012 2:18 pm

partyboy schreef:Blijkbaar hebben ze het geld dan toch op een geblokkeerde rekening staan tot na de uitspraak. Men info was dan ergens toch juist, behalve het bedrag?

Ze moesten 2.5 miljoen aan de rabobank, maar met 1.5 miljoen volstorting was het ok... ze lenen dat geld van Gram, onder dezelfde voorwaarden als de bank op een termijn van 6 maanden. Niet betalen is terugstorten van het volledige bedrag (lees; 2.5 miljoen). Ze zetten 1.5 miljoen op een geblokkeerde rekening en zeggen we hebben onze schuld voldaan. Het gerecht zegt nu: je had dat geld aan Gram moeten geven, gelieve het volledige bedrag van 2.5 te storten... 2.5 - 1.5 op de geblokkeerde = 1 miljoen + gerechtskosten en intresten etc (vandaar tussen 1 en 2 miljoen) + boeken toe. Je maat moet terug naar het middelbaar vrees ik.

ps: zeg aan je maat dat hij den don nog in het oog moet houden... dit zijn nog maar de borrelnootjes, het hoofdgerecht moet nog komen.
"Maar Hollywood is dus de volgende stap in je carrière?"
Schoenaerts: "Nee nee nee, ik denk dat Hoboken 'next' is."
Avatar gebruiker
cyberratzrulez
 
Berichten: 1356
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 12:49 am
Woonplaats: Béal Feirste

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor forever rat » za mei 26, 2012 2:37 pm

en wat is het hoofdgerecht dan CRR ?? bedoeldde het proces voor de ontbinding van de club in November ??
forever rat
 
Berichten: 2086
Geregistreerd op: za jan 30, 2010 7:38 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor nickolas_L » za mei 26, 2012 2:44 pm

forever rat schreef:en wat is het hoofdgerecht dan CRR ?? bedoeldde het proces voor de ontbinding van de club in November ??


Wauters gaat zijn geld nog terugeisen.
De goed opgevoede Antwerpenaar kiest voor Beerschot
nickolas_L
 
Berichten: 1083
Geregistreerd op: do jul 05, 2007 11:27 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » za mei 26, 2012 3:17 pm

nickolas_L schreef:
wouter schreef:
Johan Coninx schreef:Onduidelijk troef! De ene media spreekt over Hof van Beroep de andere over Hof van Cassatie! Da's wel een groot verschil. Tegen het ene kan je je nog verzetten tegen het andere is dat quasi onmogelijk. Niet te vroeg juichen zou ik zeggen. Er is een groot verschil tussen wishfull thinking en de realiteit.


Ik was ook eerst in de war, maar het zit zo: dit was een uitspraak van het Hof van Beroep na eerder cassatie-beroep van Gram. Het Hof van Beroep diende dus uitspraak te doen rekening houdende met de beslissing van het Hof van Cassatie.

De procedure is nu dus definitief voorbij.


Volgens mij kan Antwerp ook nog eens in Cassatie gaan. Dat is wel kansloos.


er zitten hier veel advocaten op het forum : als ze dat zouden doen, is dat dan geen roekeloos geding cfr non bis in idem ?
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » za mei 26, 2012 3:24 pm

oberon_sedai schreef:
wouter schreef:http://www.sporza.be/cm/1.1310289?view=popupPlayer

:lol:



opzoek naar een oplossing ?

ik stel koningswater voor. en steek daar heel die honden nest in.


:D (maar het residu krijg je zelfs bij indaver niet kwijt)
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » za mei 26, 2012 3:25 pm

forever rat schreef:en wat is het hoofdgerecht dan CRR ?? bedoeldde het proces voor de ontbinding van de club in November ??


Rechtbank heeft toch iemand aangesteld om de club-NV te vereffenen ?
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor flash » za mei 26, 2012 3:29 pm

Volgens mij gaat het nu om bepaalde extra-intresten die als clausules in het contract stonden gestipuleerd. Het hof van Beroep in Antwerpen heeft beslist dat die niet geldig waren en heeft de eindafrekening op 2,6 miljoen euro afgeklokt. Dat geld is door DN (en Wauters zelf) betaalt. Gram is echter in Cassatie gegaan en Cassatie heeft beslist dat die clausules in de eindafrekening WEL moeten meetellen. Het Hof van Beroep in Brussel heeft nu een nieuwe afrekening gemaakt, rekening houdende met die extra intresten, en heeft besloten dat er door DN nog een bepaald bedrag extra moet worden betaald. (1,5 miljoen volgens Gram)
Nu kan het altijd zijn dat het HVB in Brussel nieuwe vormfouten heeft gemaakt, maar Cassatie gaat zijn oorspronkelijke beslissing niet herroepen.
Conclusie: betalen zullen ze, nu of na een volgend beroep, maar de intresten lopen volgens mij gewoon door!
flash
 
Berichten: 4267
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 8:55 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor sulfus » za mei 26, 2012 3:36 pm

BMI 32 schreef:geloof me maar de jos,gunther zijn op weg naar westerlo !!
dieje michel ed dat daar nog niet door !
waarom mogen alle spelers blijven is er nog genne nieuwe trainer !

bwa dat is standaard germinal procedure hé
Zuipen, poepen en KFCO Beerschot Wilrijk!
Avatar gebruiker
sulfus
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: di aug 23, 2011 5:32 pm
Woonplaats: Mortsel

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor cyberratzrulez » za mei 26, 2012 3:38 pm

nickolas_L schreef:
forever rat schreef:en wat is het hoofdgerecht dan CRR ?? bedoeldde het proces voor de ontbinding van de club in November ??


Wauters gaat zijn geld nog terugeisen.

Idd, die ontbinding is het dessert.
"Maar Hollywood is dus de volgende stap in je carrière?"
Schoenaerts: "Nee nee nee, ik denk dat Hoboken 'next' is."
Avatar gebruiker
cyberratzrulez
 
Berichten: 1356
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 12:49 am
Woonplaats: Béal Feirste

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Philippe » za mei 26, 2012 5:06 pm

In Germinal Deurne hebben ze iets met de letter g. De g van Germinal. De g van Gunter Hofmans. De g van Gram. De g van gerechtsdeurwaarder. De g van geen geld. En als laatste de g van gedaan. Prettig weekend!
WE DO WHAT WE WANT
Philippe
Moderator
 
Berichten: 4335
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 11:06 pm
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor dirkpalm » za mei 26, 2012 5:09 pm

BMI 32 schreef:geloof me maar de jos,gunther zijn op weg naar westerlo !!
dieje michel ed dat daar nog niet door !
waarom mogen alle spelers blijven is er nog genne nieuwe trainer !

dinsdag staat er in de krant hofnar en co gaan naar westerlo! :mrgreen:
Beerschot leeft!!!
Avatar gebruiker
dirkpalm
 
Berichten: 561
Geregistreerd op: wo maart 07, 2007 1:10 pm
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pennywise » za mei 26, 2012 5:23 pm

beucker schreef:The Late Old.


The one that was
Geen zorgen, geen stress, das werken met Koerierdienst Turbo Express
pennywise
 
Berichten: 776
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 6:26 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pennywise » za mei 26, 2012 5:48 pm

dirkpalm schreef:
BMI 32 schreef:geloof me maar de jos,gunther zijn op weg naar westerlo !!
dieje michel ed dat daar nog niet door !
waarom mogen alle spelers blijven is er nog genne nieuwe trainer !

dinsdag staat er in de krant hofnar en co gaan naar westerlo! :mrgreen:


en den donderdag JV buitengegooid door zijn vrouw
Geen zorgen, geen stress, das werken met Koerierdienst Turbo Express
pennywise
 
Berichten: 776
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 6:26 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » za mei 26, 2012 7:59 pm

pennywise schreef:
dirkpalm schreef:
BMI 32 schreef:geloof me maar de jos,gunther zijn op weg naar westerlo !!
dieje michel ed dat daar nog niet door !
waarom mogen alle spelers blijven is er nog genne nieuwe trainer !

dinsdag staat er in de krant hofnar en co gaan naar westerlo! :mrgreen:


en den donderdag JV buitengegooid door zijn vrouw


Ik hoor ze al bezig man :
"Joske, ik hebbet oe al duzt keire gezei dagge ni nor die hongde moest loepe"
"Tja mor ik had gin stadddion ni mier é, en ze hemme me iet gelapt é...hier zen de papiere se"
"Mor Jos, khem die al gewasse op de kapelsestienweg é, d'er stong toch niks oep en den tosin had er mannekes mee geknipt"
"Amai ik kraaig wer juksel"
"Lot ongs nor tzoete goan Jos, stopt ermee astemblieft, ongze gunther zal wel warek vingde zene"
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor joppe » za mei 26, 2012 8:04 pm

Democrat schreef:
forever rat schreef:en wat is het hoofdgerecht dan CRR ?? bedoeldde het proces voor de ontbinding van de club in November ??


Rechtbank heeft toch iemand aangesteld om de club-NV te vereffenen ?

Ja, hoe het daarmee zit dat vraag ik me ook af, die was daar al een jaar geleden voor aangesteld... en verder niets meer van gehoord.
"Tammen Beer wrote:
Gien geel bollekes maneuh, en gien afkortinge, na ni zwaanze hé!!!
joppe
 
Berichten: 24037
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 10:10 am
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pennywise » za mei 26, 2012 8:43 pm

Afbeelding
By pennywise711 at 2012-05-26
Geen zorgen, geen stress, das werken met Koerierdienst Turbo Express
pennywise
 
Berichten: 776
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 6:26 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor beerschot88 » za mei 26, 2012 9:05 pm

pennywise schreef:Afbeelding
By pennywise711 at 2012-05-26

Niks tegen Dosko he!
Avatar gebruiker
beerschot88
 
Berichten: 2950
Geregistreerd op: za maart 18, 2006 1:08 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pintjekriek » za mei 26, 2012 10:31 pm

beerschot88 schreef:
pennywise schreef:Afbeelding
By pennywise711 at 2012-05-26

Niks tegen Dosko he!


Zandvliet en Berendrecht, dat zit vol woefkes, dat zijn pas echte derby's dan.
NUNC EST BIBENDUM

Afbeelding
Avatar gebruiker
pintjekriek
 
Berichten: 7916
Geregistreerd op: ma jul 17, 2006 1:56 pm
Woonplaats: Stabroek

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Stipke » za mei 26, 2012 11:17 pm

pintjekriek schreef:Zandvliet en Berendrecht, dat zit vol woefkes, dat zijn pas echte derby's dan.
Ahum... ;-)
Avatar gebruiker
Stipke
 
Berichten: 1060
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 12:17 am
Woonplaats: Zandvliet

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wurlitzer » za mei 26, 2012 11:26 pm

De voetbalbond was volgens DNG reeds lang op de hoogte van het gesjoemel bij de mesthoop,doch liet begaan.
Als dat waar is dan is de bom nog niet onploft,met wat voor krapuul hebben wij hier te maken zeg.
En dan waren die nog aan het kakken op de negatieve mentaliteit van Beerschot.Een club die volgens eigen zeggen zelfs rechters kan manipuleren past hoegenaamd niet in deze competitie en indien dit gebeurd met medeweten van de bond dan
is hier corruptie in het spel en moet dit tot op het bot uitgeplozen worden,niet minder niet meer.
Als dit gestaaft kan worden met bewijzen dan staat Vanoppen en Beerschot AC zeer zeer zeer sterk in zijn schoenen en zou
de bond wel eens voor een zwaar probleem komen te staan.
Moest de mesthoop nu nog kunnen ontsnappen aan schrapping dan vraag ik mij af waarom Beerschot moest degraderen op basis van vermoedens.
Wat maakt dat een afgeleefde club als Germinal Deurne steeds de hand boven het hoofd is gehouden al die tijd,dat kan toch niet alleen dat nummertje 1 zijn hé !! :oops: :oops: :evil: :evil:
wurlitzer
 
Berichten: 3878
Geregistreerd op: ma apr 19, 2010 12:34 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Simon » za mei 26, 2012 11:32 pm

quote="nickolas_L"]
wouter schreef:
Johan Coninx schreef:
Ik was ook eerst in de war, maar het zit zo: dit was een uitspraak van het Hof van Beroep na eerder cassatie-beroep van Gram. Het Hof van Beroep diende dus uitspraak te doen rekening houdende met de beslissing van het Hof van Cassatie.

De procedure is nu dus definitief voorbij.



er zitten hier veel advocaten op het forum : als ze dat zouden doen, is dat dan geen roekeloos geding cfr non bis in idem ?


Wat men hierboven schrijft klopt pas als deze rechter bij het Hof van Beroep al een tweede verwijzingsrechter is, die zou inderdaad gebonden zijn aan wat het HvC over deze zaak beslist heeft. Indien dit het geval is dan is dit het laatste vonnis in deze zaak en kan daar niets meer aan gedaan worden.

Is het echter zo dat deze rechter bij het Hof van Beroep nog maar de eerste verwijzingsrechter is (dus na een eerste cassatie) dan is die helemaal niet gehouden aan wat het HvC beslist heeft. En zou dus ook tegen dit arrest opnieuw cassatie kunnen worden aangetekend. Nu laat ons wel wezen, zoiets is uiteraard meer uitzondering dan regel vermits dit opnieuw zou impliceren dat een rechter van het Hof van Beroep zich schuldig zou gemaakt hebben aan een schending van het materiële recht.

het non bis in idem beginsel is hier denk ik niet echt van toepassing, daar het Tony Gram was die aanvankelijk in Cassatie is gegaan. Vermits dit arrest nadelig is voor Antwerp kunnen zij nog in Cassatie gaan en zij zouden dit vanzelfsprekend op een andere grond doen dan die van Gram.
28 mei 2005, een dag om nooit te vergeten
Simon
 
Berichten: 420
Geregistreerd op: di dec 20, 2005 3:18 pm
Woonplaats: 't stad

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Doh! » zo mei 27, 2012 12:30 am

cyberratzrulez schreef:
nickolas_L schreef:
forever rat schreef:en wat is het hoofdgerecht dan CRR ?? bedoeldde het proces voor de ontbinding van de club in November ??


Wauters gaat zijn geld nog terugeisen.

Idd, die ontbinding is het dessert.


I like!
Avatar gebruiker
Doh!
 
Berichten: 171
Geregistreerd op: ma dec 26, 2005 11:04 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Beerschot_Forever » zo mei 27, 2012 8:41 am

Vanop het vlooienforum:

WE WILL SURVIVE

Supporters,

Zaterdag hadden wij een uitgebreid gesprek met Gunther Hofmans en Jan Michel over het arrest dat vrijdag geveld werd door het Hof van Beroep inzake het dispuut tussen RAFC en Tony Gram.

Veel supporters zijn ongerust. Daarom vinden wij het belangrijk om iedereen te informeren over wat er aan de hand is en hoe het nu verder moet.

Een eerste positief punt was dat zowel Gunther als Jan zeer strijdvaardig waren en er zo in slaagden om ons gerust te stellen dat deze zaak NIET het einde van stamnummer 1 zal betekenen.

Vrijdag werd Gram door de pers alle kansen gegeven om paniek te zaaien bij iedereen die Antwerp-gezind is. De berichtgeving was eenzijdig en onjuist. Gram beweerde dat de club tussen 1 en 2 miljoen euro moet betalen, dat dit ongetwijfeld het einde van de club betekende en dat de groep rond Gunther Hofmans de Bosuil zou verlaten.

In de eerste plaats is het exacte bedrag dat moet betaald worden nog niet bekend. Uit het vonnis zal moeten blijken wat de totale som is.

De club heeft het vonnis nog niet ontvangen. Van zodra men dit heeft zal de tekst met de clubadvocaten grondig bestudeerd worden om te bekijken of men hoger beroep zal aantekenen.

Indien Antwerp inderdaad een groot bedrag moet betalen ontkent niemand dat dit een zware slag is voor de club maar deze zaak zal niet “het einde van Antwerp” betekenen.

De club is de voorbije jaren met heel ernstige bedreiging geconfronteerd. Gunther en Jan hebben ons overtuigd dat ook deze zaak Antwerp niet zal kapot krijgen, al geven zij toe dat er hard zal moeten gewerkt worden om ook deze slag te boven te komen.

Waar Gram de inspiratie heeft gehaald om dan ook nog eens te beweren dat Gunther & C° de Bosuil zullen verlaten is niet geweten, in elk geval bevestigt Gunther dat zij de inspanningen van het voorbije jaar niet verloren zullen laten gaan en even gedreven verder zullen werken aan de toekomst van de club.

Wel roepen Gunther en Jan op om de club maximaal te steunen bij de wederopbouw. Er is een heel eenvoudige manier om dat te doen: een abonnement kopen. Een groot aantal abonnees is op financiëel vlak heel belangrijk en voor de spelers is het een prachtig vooruitzicht om een heel seizoen in een goed gevulde Bosuil te spelen.

Ook wat de inhoud van het dispuut betreft is de club heel open naar de supporters: het feit dat er nu nog een grote som moet betaald worden is te wijten aan een soort “boetesysteem” waar Eddy Wauters zich mee akkoord verklaard heeft bij het afsluiten van de lening met Gram. Wauters is er mee akkoord gegaan dat Antwerp een boete van 25.000 euro moet betalen per maand dat er betalingsachterstand was. Indien er gedurende een jaar dus een bedrag open stond dat al betaald had moeten zijn dan is er alleen voor dat jaar al een boete van 300.000,00 euro (25.000,00 x 12). Vermits Antwerp gedurende meerdere jaren te laat of zelf niet betaald heeft aan Gram is de bestraffing zeer zwaar.

Het is onbegrijpelijk dat Wauters bij het afsluiten van het contract zich akkoord verklaard heeft met deze bepaling. Antwerp had steeds betalingsachterstand. Hoe is het dan mogelijk dat je u akkoord verklaart met deze bepaling. Wie nog denkt dat onze gewezen voorzitter onze club als “een goed huisvader” bestuurd heeft komt door deze zaak hopelijk toch tot andere inzichten.

Gunther en Jan roepen iedereen op om zich 100% achter de nieuwe project te scharen.

Dat een andere club die zich bedreigd voelt door ons toekomstproject ons aanvalt dat kan je nog verwachten maar het feit dat ex-voorzitter Eddy Wauters heeft angekondigd dat hij deze zomer al het geld zal terugeisen dat via hem aan de club de voorbije jaren ter beschikking gesteld is.

Wauters heeft zich vorig jaar akkoord verklaard met het feit dat hij gedurende 3 jaar niets zou terugeisen. Hij kondigt aan dat hij dat nu wel zal doen. Dit is totaal onaanvaardbaar. De club roep Wauters op om terug te komen op zijn voornemen en zich constructief op te stellen.

Tot slot benadrukken we dat wij zaterdag met een heel stijdvaardig clubbestuur hebben geproken dat klaar is om keihard verder te werken aan de toekomst.

Het wordt een heel belangrijk seizoen. Het is absoluut nodig om dit jaar wel mee te strijden voor de promotie. Goed nieuws is alvast dat vrijdag in Lyon aan Gunther bevestigd is dat de samenwerking met Lyon zal verder gezet worden.

Tot slot bevestigen wij dat wij ons bestuur voor 100% blijven steunen. We roepen onze supporters op om mee te helpen om dat ook te doen en Antwerp terug te brengen naar waar ze thuishoort: in eerste klasse.

We will survive.
Julien De Ridder, voorzitter FAS(c)
Purple is the color, Beerschot is the name!
F.ck de haters!
Avatar gebruiker
Beerschot_Forever
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: wo dec 14, 2005 6:49 pm
Woonplaats: Lichtervelde

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Beerschot_Forever » zo mei 27, 2012 9:01 am

Als ik me niet vergis begint die hun susserke in de 1ste zin al fout. Ik dacht immers dat het arrest niet vrijdag werd geveld maar reeds vorige week. Vrijdag raakte het nieuws bekend.

Stuiptrekkingen noem ik dit!
Purple is the color, Beerschot is the name!
F.ck de haters!
Avatar gebruiker
Beerschot_Forever
 
Berichten: 578
Geregistreerd op: wo dec 14, 2005 6:49 pm
Woonplaats: Lichtervelde

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hondenvanger » zo mei 27, 2012 9:19 am

Arrest is dinsdag geveld en is het belangrijkste proces van de club: daar kan ze mee staan of vallen.

En Versnel? Die vielen vrijdag uit de lucht en wisten nog van niets. Waarschijnlijk wisten ze zelf niet meer dat dat proces voorkwam. Hopeloos. :lol:
“Bij aanvang van de eerste landelijke competitie nog even in zwart en geel, kwam onze Antwerpse club via zalmroze twee jaar later in 1897 uit bij onze roodwitte kleuren, om nooit te verdwijnen.” bron: rafcmuseum.be
Avatar gebruiker
Hondenvanger
 
Berichten: 3524
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 4:20 pm
Woonplaats: Bernescot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor casual1790 » zo mei 27, 2012 9:41 am

eigenlijk is het heel simpel...

Wauters heeft nu het middel om de doodsteek te geven.
je kunt er zeker van zijn dat Wauters nu ERG zwaar onder druk zal worden gezet, zowel door scum bestuur als scum supporters, om zijn eis in te trekken !!!!
casual1790
 
Berichten: 2639
Geregistreerd op: zo nov 05, 2006 2:36 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wouter » zo mei 27, 2012 10:12 am

Ik heb de tekst "we will survive" reeds aan een eerste analyse onderworpen.

Aandachtspunten:

- eerst is men correct en spreekt men over een arrest, om later te spreken over een vonnis, en dat ze de mogelijkheid zullen bekijken om in beroep te gaan.
M.a.w.: er zijn hen blaasjes wijsgemaakt.

- eerst zegt men dat ze het "vonnis" nog niet hebben ontvangen, om dan later te spreken over "het feit dat onze club een grote som geld moet terugbetalen".
Kan iemand nog volgen?! Plots betreft het een feit?

- ze spreken over een "zwaar" boetebeding. We weten echter allemaal dat het oorspronkelijk geleende bedrag een bedrag van 2.500.000 euro was. Dat boetebeding is dus niet meer dan een schadebeding van 12% per jaar, perfect aanvaardbaar in dergelijke contracten.

- Wauters is de zondebok, Hofmans de verlosser.

- Volgend jaar wordt een belangrijk seizoen en ze willen alweer meestrijden voor promotie. Kan iemand dat verzoenen met de rest van de tekst, waar er gesproken wordt over "het feit dat onze club zo'n groot bedrag moet terugbetalen"?


Ach ja, ze zullen er weer allemaal intrappen, zonder eens hun verstand te gebruiken.
#13%


De weg naar 1A:
- kampioen 1 provinciale ('13-'14); 4C ('14-'15); 3B ('15-'16); SAL ('16-'17); promotiefinale 1B ('17-'18 - '18-'19 - '19-'20); 1B ('19-'20)
wouter
 
Berichten: 8402
Geregistreerd op: vr jan 06, 2006 10:48 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wurlitzer » zo mei 27, 2012 10:17 am

Volgens mij is die Gunther toch niet zo gezond in zijn hoofd.
'k heb dit steeds gevonden, ofwel is hij zeer dom,onhandig en leeft hij meer dromen dan goed voor hem is ofwel is die
man zot van glorie en voer voor psychiaters.
Het valt wel op dat alles wat hij aanraakt vroeg of laat mislukt,het feit dat hij bij ons met pek en veren op straat werd gezet
is het enige positieve dat die mens verwezenlijkt heeft en waren wij gered van een zekere dood.
Het grote verschil met DN is dat onze supporters gereageerd hebben om de vrije val te stoppen en alzo (mede)de club te hebben gevrijwaard van de "untergang".
Bij DN dromen ze nog steeds van een " positief project" zelfs als ze met hun nek op de slachtbank liggen, de naieve kl.
Dat GDN zich vastklamt aan elk mogelijke losse tak bewijst nog maar eens hoe erg het gestelt was met deze club en
de kunstmatigheid waarmee ze in coma werd gehouden alles liever dan op sterven na dood.
Het ganse beeld is samen te vatten als een meute runderen die naar de slachterij gaat doch er van uit gaat straks weer in de geurende wei te staan en achter vlinders aan te jagen.
Het is onvoorstelbaar dat die supporters dat aanvaarden,bedrogen worden door hun bestuur,wijsgemaakt worden dat alles goed komt en hen dan nog een abbo laten aansmeren,geld dat ze nooit meer terug zien als ze binnen enkele weken in faling gaan.
En de bond is in heel dit geval medeplichtig,heler en bedrieger.
wurlitzer
 
Berichten: 3878
Geregistreerd op: ma apr 19, 2010 12:34 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wouter » zo mei 27, 2012 10:29 am

wurlitzer schreef:Volgens mij is die Gunther toch niet zo gezond in zijn hoofd.
'k heb dit steeds gevonden, ofwel is hij zeer dom,onhandig en leeft hij meer dromen dan goed voor hem is ofwel is die
man zot van glorie en voer voor psychiaters.
Het valt wel op dat alles wat hij aanraakt vroeg of laat mislukt,het feit dat hij bij ons met pek en veren op straat werd gezet
is het enige positieve dat die mens verwezenlijkt heeft en waren wij gered van een zekere dood.
Het grote verschil met DN is dat onze supporters gereageerd hebben om de vrije val te stoppen en alzo (mede)de club te hebben gevrijwaard van de "untergang".
Bij DN dromen ze nog steeds van een " positief project" zelfs als ze met hun nek op de slachtbank liggen, de naieve kl.
Dat GDN zich vastklamt aan elk mogelijke losse tak bewijst nog maar eens hoe erg het gestelt was met deze club en
de kunstmatigheid waarmee ze in coma werd gehouden alles liever dan op sterven na dood.
Het ganse beeld is samen te vatten als een meute runderen die naar de slachterij gaat doch er van uit gaat straks weer in de geurende wei te staan en achter vlinders aan te jagen.
Het is onvoorstelbaar dat die supporters dat aanvaarden,bedrogen worden door hun bestuur,wijsgemaakt worden dat alles goed komt en hen dan nog een abbo laten aansmeren,geld dat ze nooit meer terug zien als ze binnen enkele weken in faling gaan.
En de bond is in heel dit geval medeplichtig,heler en bedrieger.


Plus laten die supporters zich van alles wijsmaken.

Bij onze supportersfederatie wordt er werk gemaakt van een juridische dienst, dus teksten als die van hen zal je bij ons nóóit lezen, want dat is gewoon onzin.
#13%


De weg naar 1A:
- kampioen 1 provinciale ('13-'14); 4C ('14-'15); 3B ('15-'16); SAL ('16-'17); promotiefinale 1B ('17-'18 - '18-'19 - '19-'20); 1B ('19-'20)
wouter
 
Berichten: 8402
Geregistreerd op: vr jan 06, 2006 10:48 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor cyberratzrulez » zo mei 27, 2012 10:44 am

Even nog rap wat geld uit de zakken van de mensen halen... er zijn geen tanks in Bagdad. :lol:
Die sollen gaan natuurlijk naar de NV en dus naar.... juist.
Dit was nog maar de eerste stap en dat weet de clan ook. Ze zitten op een tijdbom van 20 miljoen € en het eerste piratje is nog maar afgegaan.
De 2 grootste schuldeisers moeten zich nog laten gelden, waarvan ze éné al maanden het leven zuur aan het maken zijn.... maar dat is geen probleem hoor.

Die ontbinding wordt ook snoepen volgens mij.
Stamnummer 1 is dan weg, tenzij men die in de NV kan krijgen... maar daar heb je akkoord van de schuldeisers voor nodig. :lol:
Even naar 3de dan maar, vermoed ik. En dit op de moment dat de stekker uit de schuldendiepvries gaat... nog steeds geen probleem hoor.
Den don gaat ook mogen uitleggen hoe die gronden verkocht zijn aan Mintjes en verpand zijn aan Gram... bestaan er geriatieve gevangenissen in ons land?

En dat krijgt een licentie voor eerste klasse hé. :roll: :shock:
Groot gelijk Patje met je klacht.
"Maar Hollywood is dus de volgende stap in je carrière?"
Schoenaerts: "Nee nee nee, ik denk dat Hoboken 'next' is."
Avatar gebruiker
cyberratzrulez
 
Berichten: 1356
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 12:49 am
Woonplaats: Béal Feirste

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Wijnegem Ratje » zo mei 27, 2012 11:33 am

pennywise schreef:Afbeelding
By pennywise711 at 2012-05-26



Allé dan mag ik volgend jaar op den Bosuil gaan spelen ... :-)
There's only one way of life !! Beerschot !!
Wijnegem Ratje
 
Berichten: 348
Geregistreerd op: ma dec 19, 2005 6:47 pm
Woonplaats: Berchem

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor forever rat » zo mei 27, 2012 12:04 pm

en dat Guntherke en de Jos zijn gaan eten met Wijnants in Westerlo staat er ook niet in ...
De Jos alleen zou ik nog kunnen begrijpen; allebei "investeerder" ( alleee de wijnants met geld en de jos met veel blablablabla ) van een tweede klasse ploegske en leeftijdsgenoten;
Maar Guntherke daarbij dan zijn er ook andere dingen besproken.
wetende dat Wijnants een maand geleden zei " ik wil gerust één stapke terugzetten "
en tis duidelijk dat de hand van de jos al zichtbaar is bij de transfers van Westerlo.
Minne gehaald - Maertens gehaald en met Goor wordt onderhandeld over een langer verblijf.
typische Jos Verhaegen transfers oude padden halen die de kar moeten trekken.
forever rat
 
Berichten: 2086
Geregistreerd op: za jan 30, 2010 7:38 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor sulfus » zo mei 27, 2012 1:10 pm

Wijnegem Ratje schreef:
pennywise schreef:Afbeelding
By pennywise711 at 2012-05-26



Allé dan mag ik volgend jaar op den Bosuil gaan spelen ... :-)

shot dan maar veel harde ballen tegen dieje visbak :mrgreen:
Zuipen, poepen en KFCO Beerschot Wilrijk!
Avatar gebruiker
sulfus
 
Berichten: 275
Geregistreerd op: di aug 23, 2011 5:32 pm
Woonplaats: Mortsel

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor pintjekriek » zo mei 27, 2012 1:17 pm

Stipke schreef:
pintjekriek schreef:Zandvliet en Berendrecht, dat zit vol woefkes, dat zijn pas echte derby's dan.
Ahum... ;-)


Eerlijk is eerlijk, ge zijt in de minderheid daar of ni ?
NUNC EST BIBENDUM

Afbeelding
Avatar gebruiker
pintjekriek
 
Berichten: 7916
Geregistreerd op: ma jul 17, 2006 1:56 pm
Woonplaats: Stabroek

VorigeVolgende

Keer terug naar De regels van dit forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten