HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Respecteer de regels van dit forum zodat dit forum duidelijk en met respect voor ieders mening kan gelezen worden.

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor joppe » wo mei 30, 2012 10:22 am

paul tenerife schreef:Ach, Emma, ik neem het je zelfs niet kwalijk. Toen wij 13 jaar geleden verplicht waren om te fusioneren met die polderboeren, lag jij waarschijnlijk nog in de luiers, of was je in ieder geval nog geen supporter. Jij hebt dus niet de pijn gevoeld bij onze laatste match tegen Berlaar, toen onze mensen wenend en hopeloos voor zich uitstarend op het veld zaten. En jij hebt ook het triomfalistische gedoe van de scum-supporters niet meegemaakt, die met alle plezier het mes nog eens ronddraaiden in ons bloedend hart.
Als je dat ooit hebt meegemaakt, kan je niet anders wensen dan dat zij hetzelfde meemaken.
Daarom mijn enorme bewondering voor PVO, voor de manier waarop hij ons onze oude spirit teruggaf, en de ploeg redde van een definitieve ondergang.

Inderdaad, en al jarendag lachen die klootzakken ons daarmee uit, ze verdienen gewoon hetzelfde te ondergaan, en dat heeft niets met het sportieve te maken, gewoon met gerechtigheid.
"Tammen Beer wrote:
Gien geel bollekes maneuh, en gien afkortinge, na ni zwaanze hé!!!
joppe
 
Berichten: 24039
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 10:10 am
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor joppe » wo mei 30, 2012 10:26 am

teknival schreef:Tot zover Gunther met: we willen met Gram aan tafel zitten.

Inderdaad, dat ze nu maar vlug hun behaalde overwinning (volgens de advocaat in Deurne) uitbetalen aan Gram. :mrgreen:
"Tammen Beer wrote:
Gien geel bollekes maneuh, en gien afkortinge, na ni zwaanze hé!!!
joppe
 
Berichten: 24039
Geregistreerd op: za dec 10, 2005 10:10 am
Woonplaats: hoboken

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor BrikoRat » wo mei 30, 2012 10:58 am

Ratman13 schreef:
partyboy schreef:
wurlitzer schreef:Wat ik totaal onwezenlijk heb gevonden is het totaal gebrek aan informatie vanuit de voetbalbond.
Geen mening ,geen advies(toch niet naar buiten toe)geen sancties op korte termijn,geen openheid in heel deze zaak.
Evenmin van de licentiecommissie die de eigen foutieve inschatting van de précaire toestand van de mesthoop totaal onjuist
(bewust of onbewust)inschatte en volledig onterecht hun een licentie verschafte.
De uitspraak is er,de feiten zijn er en verder is er geen oplossing vanuit GDN opgetekend,wat is dan de reden van het
uitstel tot executie,men geeft deze club steeds de mogelijkheid samen met hun mafiabende een bijkomend uitstel te verkrijgen op eender welke manier bijeengeflanst.
Moesten wij in deze situatie zijn dan stonden we nu al in vierde provinciale zoals SK Beveren te spelen of toch minstens in derde.
De Keersmaeker en zijn kornuiten zijn mededeelzaam aan deze aanpak en laat paliatieve toe waar euthanasie de enige oplossing is.
Verlost deze club uit zijn uitzichtloze positie en laat ze hun nummer 1 houden in provinciale,als dat het enige is wat hun supporters willen.Volgens hen zal GDN nooit vergaan,ze verkopen zelfs carapils en wittekes uit den Aldi in hun tentje
om de club te redden.Zielig is dat toch deze mensen valse hoop te geven,krapuleus van Hofnar hen nog te pushen een abbonement aan te schaffen.

Zolang de bondstaksen, de rsz, de verzekeringen en spelerslonen zijn betaald, kan men geen licentie weigeren! Men mag 20 of 30 mlj schulden hebben bij banken en leningen, daar kan alleen de schuldeisers via rechtzaken de club laten kapot gaan indien er niet meer wordt afbetaald. Plus die rechtzaken kunnen jaren aanslepen zoals bv nu met gram. In geval van veroordeling kan men nog altijd tot overeenkomst komen om af te betalen in schijven opgelegd door de rechtbank enzovoort... Daarom, deurne noord heeft een slag gekregen ivm gram en zullen ze minder werkingsgeld hebben om het sportieve uit te bouwen, maar dit zal hun dood nog altijd niet zijn. En vinden ze een of andere zot die geld voor gram wilt neerleggen dan is er ook geen zaak gram meer.


Ik denk dat ge het wat té positief bekijkt, partyboy. :P



Partyboy heeft wel degelijk gelijk, schulden aan investeerders tellen niet mee voor de licentie, moesten die meetellen dan zou chelsea en al die andere engelse topclubs nooit een licentie krijgen want zij hebben niets anders dan hopen schulden bij hun investeerders, zoals een roman abra. Maar er is beterschap op komst want de uefa wilt daar komaf meemaken met de financiele fairplay in te voeren men mag niet meer uitgeven dan dat er binnenkomt aan voetbal gerelateerde inkomsten. Vooral de duitse ploegen zijn daar voorstander van want zij zijn het enige land in de wereld waar dat men geen schulden heeft aan niemand.
BrikoRat
 
Berichten: 60
Geregistreerd op: wo jan 04, 2006 8:09 pm
Woonplaats: Stabroek

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Rhubesch » wo mei 30, 2012 12:03 pm

Volgens mij wordt er wel gekeken naar de exploitatiekosten van het lopende jaar. Ze moeten hun budget voor het volgende seizoen wel waarmaken. Als daar een betaling van 800k inzit, dan moeten ze wel aantonen hoe ze dat gaan financieren. Of met de recettes of met een bijkomende lening (waar iemand toch voor moet garant staan).

Aangezien we de recettes mogen vergeten, zal er iemand toch borg moeten staan voor de lening. Welke zot gaat dit doen? Wetende dat er nog claims en miljoenen gaan volgen. Zolang GD in 2de speelt komt er jaarlijks een miljoen schuld bij omdat de kosten altijd de inkomsten overschrijden. Tweede klas is gewoon niet leefbaar en dat weet iedereen.

Komen ze dan in eerste klasse, dan kan hun budget opgekrikt worden. Maar kunnen ze dan die miljoenen schulden terugbetalen? Ook eerste klasse is amper leefbaar. Voor de top drie misschien; maar enkel Gent is erin geslaagd de schuldenlast af te bouwen, dankzij belangrijke uitgaande transfers.

Verhaegen zal volgens mij nooit de miljoenen neertellen om GD in leven te houden. Het zou veel goedkoper zijn om Berchem of Westerlo of Waasland Beveren of Lokeren over te nemen en uit te bouwen. Een factor kan ik niet genoeg inschatten: EGO. Zou Verhaegen zo'n groot EGO hebben dat hij die miljoenen toch investeert in GD om geen gezichtsverlies te lijden?

Dat faillissement sleept nu zo lang aan en de bedragen zijn nu zo groot geworden voor alle schuldeisers dat iedereen het definitieve opdoeken wil vermijden. Het is aangenamer voor de schuldeisers te zeggen: GD moet mij nog een miljoen ipv ik ben een miljoen kwijt omdat GD failliet is.

Ooit komt het er toch van, maar wij mogen niet gehaast zijn.
In de huidige omstandigheden kunnen ze nooit een deftige ploeg in mekaar boksen. Het voetbal en de sfeer zullen altijd overschaduwd worden door extra sportieve problemen. In deze manier kunnen ze alleen maar aanmodderen in tweede en misschien zelfs zakken.

Als ze definitief failliet zijn en in lagere reeksen terug beginnen vanaf nul, dan zijn ze misschien nog het gevaarlijkst. De huidige situatie is goed voor ons. Het faillissement is de perfecte situatie voor ons. Maar de grootste vijand van het goede is perfectie.

mvg
Rhubesch
 
Berichten: 118
Geregistreerd op: di dec 20, 2005 11:04 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Schelen Beer » wo mei 30, 2012 12:15 pm

Emma schreef:wel.... ik zal mij eens hopeloos populair maken op deze topic

IK ZOU HET ERG VINDEN DAT DEURNE FC VERDWIJNT
en om er nog een schepke bovenop te doen wil ik ze zelfs noemen met naam: Antwerp FC, ik zou het erg vinden dat Antwerp FC verdwijnt...

wil ik fusioneren: NEVER
in 1 zelfde staddion spelen: OVER MY DEAD BODY
haat ik Deurne FC: YOU BETTER BELIEVE IT!
heb ik iets van rood-en-wit in huis: IN DE VERSTE VERTE NIET
(ik ga zelfs op het strand niet op een rood-wit stoeltje liggen)

Maar wil ik dat ze failliet gaan?
nooit gen derbies meer?
Nee dat ook niet...
In feite liever een match tegen deurne dan tegen lokeren, of beveren-waasland godbelieve boerenploegen
als lokeren en beveren-waas kunnen bestaan, boerenploegen op 20km afstand van over het water, dan toch zeker ook een ploeg uit dé stad v België?
Antwerpen is de grootste stad van het land, 480,000 kiezers!!! Brussel ocharme 160,000 (meestal wordt het "gewest" Brussel geteld, dat zijn er 1,000,000 maar wij kunnen ook het gewest Antwerpen stichten :))
Brugge 116,000 inwoners begot en die spelen europees met 2 ploegen.......

Wat ik wil zeggen:
I HATE ANTWERP
AND I HATE ANTWERP...

maar ik zou met plezier een 2de klasser uit deurne noord in halve finale vd beker naar huis spelen
of voor mijn part mag die 2de klasser zelfs een 1ste klasser worden
ge zoudt u toch terug niks schoners dan een derby kunnen indenken, als onderdeel vd PO1 (zolang wij maar winnen natuurlijk)

eigenlijk is heel dat gedoe over gij moet failliet en gij moet kapot eigenlijk maar heel recent, ik kan mij niet herinneren dat ik zoiets heb gedacht in de jaren '80, '90.... fusie nooit, dan liever antwerp kapot, maar als ik mag kiezen, liefst allebei in eerste, wij als vaste PO1 kandidaat, zij eerder spartelend als poedeltje naar de slachtbank elk seizoen
sorry gasten, dat moest me even vh hart.........


Ergens treed ik U wel gedeeltelijk bij. Heeft waarschijnlijk met de leeftijd te maken en beide hebben we de goede oude derby's nog meegemaakt tot begin jaren 90. Toen was er rivaliteit, maar dat beperkte zich tot het sportieve en wat aflap die bij elke derby hoorde. Maar dat mis ik toch ook wel. Beerschot en Antwerpsupporters konnen voor het grootste stuk gemakkelijk door één deur, het was toen ook vooral een Antwerpse aangelegendheid. Die derby's waren een hoogtepunt in het seizoen, het stapelde zich van weken te voren op en hoorde bij Antwerpen.

Maar vooral vanaf de fusionering met Germinal eind jaren 90 is er een kentering gekomen, jaloezie van ginderachter, steken onder water, pers die er altijd opsprong, besturen die hun eigen gebreken op de rivaal staken, Antwerp dat meer en meer zijn supporters vond in de Kempen,... Die zaken zijn de laatste jaren met al wat er gebeurd is zo ver geëscaleerd (en voor alle duidelijkheid, de schuld hiervan ligt vooral aan de opeenvolgende besturen van ginderachter) dat men veel te veel energie steekt in wat er aan de andere kant gebeurd en dat er effectief van haat, nijd en afgunst sprake is. Dit is volgens mij een onomkeer proces dat niet meer terug te draaien valt. En van mij mogen ze in smart en in ellende kreperen, vooral na wat Hofmans en Co geflikt hebben. OVerlopen naar de aartsrivaal doet geen enkel zichzelf respecterend bestuurslid. Oudere, meer gematigde Antwerpsupporters missen dat evenveel als wij hoor. De meesten blijven weg, volgens alles nog vooral uit de krant, zeggen ofwel "dat komt nooit meer goe" ofwel "er moet één grote ploeg komen". Maar de tendens is daar de laatste 20 jaar zo veranderd dat het vooral jonge Kempische marginalen en schorremorie van Noord Antwerpen is dat daar de lakens uitdeelt. Een min of meer normale Antwerpsupporter, genre Staf Fabri, vind je niet gemakkellijk meer want die hebben al lang afgehaakt, maar met die mensen kan ik gerust leven.

Trouwens, de jaren 50-60-70-80 hebben bewezen dat 2 clubs in Antwerpen in 2 verschillende stadions perfect mogelijk was en beide voor prima ontspanning konnen zorgen, maar die tijden zijn definitief voorbij. Door afgunst, financiele shit, pers, politiek en noem maar op.
Schelen Beer
 
Berichten: 658
Geregistreerd op: wo aug 09, 2006 3:34 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor flash » wo mei 30, 2012 12:26 pm

beerschot88 schreef:Failliet = schulden kwijt...
Ze starten met een propere lei. Hebben wel het materiaal om meteen op te klimmen normaal gezien. (Lees: spelers zijn eigendom van de Clan)
Indien ze moeten zakken gebruiken ze hun spelers om weer op te klimmen. Of het al dan niet zal lukken weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er geen schulden meer zijn.
Ze moeten enkel zien dat ze aan de kop spelen, er komt weer wat volk kijken en ze zijn vertrokken...
De clan kan zich dan weer als god wanen want het bracht Deurne terug van 3de naar 1ste. Ik zie het al voor mij. :lol:



Eén klein detail toch: failliet wil wel het einde van de vzw zeggen en het is volgens mij net die vzw die het recht van opstal op den bosuil heeft. Dus zomaar eventjes van vzw veranderen kan alleen maar mits goedkeuring van de huidige eigenaar van de gronden of anders hebben ze geen stadion meer om in te spelen.
flash
 
Berichten: 4267
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 8:55 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor casual1790 » wo mei 30, 2012 12:40 pm

failliet=> al die vele schuldeisers die geen eurocent zullen zien van hun geld...
die zullen in de toekomst nog zeker zaken willen doen met fc deurne... NOT :D
casual1790
 
Berichten: 2639
Geregistreerd op: zo nov 05, 2006 2:36 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Schelen Beer » wo mei 30, 2012 12:42 pm

Rhubesch schreef:Volgens mij wordt er wel gekeken naar de exploitatiekosten van het lopende jaar. Ze moeten hun budget voor het volgende seizoen wel waarmaken. Als daar een betaling van 800k inzit, dan moeten ze wel aantonen hoe ze dat gaan financieren. Of met de recettes of met een bijkomende lening (waar iemand toch voor moet garant staan).

Aangezien we de recettes mogen vergeten, zal er iemand toch borg moeten staan voor de lening. Welke zot gaat dit doen? Wetende dat er nog claims en miljoenen gaan volgen. Zolang GD in 2de speelt komt er jaarlijks een miljoen schuld bij omdat de kosten altijd de inkomsten overschrijden. Tweede klas is gewoon niet leefbaar en dat weet iedereen.

Komen ze dan in eerste klasse, dan kan hun budget opgekrikt worden. Maar kunnen ze dan die miljoenen schulden terugbetalen? Ook eerste klasse is amper leefbaar. Voor de top drie misschien; maar enkel Gent is erin geslaagd de schuldenlast af te bouwen, dankzij belangrijke uitgaande transfers.

Verhaegen zal volgens mij nooit de miljoenen neertellen om GD in leven te houden. Het zou veel goedkoper zijn om Berchem of Westerlo of Waasland Beveren of Lokeren over te nemen en uit te bouwen. Een factor kan ik niet genoeg inschatten: EGO. Zou Verhaegen zo'n groot EGO hebben dat hij die miljoenen toch investeert in GD om geen gezichtsverlies te lijden?

Dat faillissement sleept nu zo lang aan en de bedragen zijn nu zo groot geworden voor alle schuldeisers dat iedereen het definitieve opdoeken wil vermijden. Het is aangenamer voor de schuldeisers te zeggen: GD moet mij nog een miljoen ipv ik ben een miljoen kwijt omdat GD failliet is.

Ooit komt het er toch van, maar wij mogen niet gehaast zijn.
In de huidige omstandigheden kunnen ze nooit een deftige ploeg in mekaar boksen. Het voetbal en de sfeer zullen altijd overschaduwd worden door extra sportieve problemen. In deze manier kunnen ze alleen maar aanmodderen in tweede en misschien zelfs zakken.

Als ze definitief failliet zijn en in lagere reeksen terug beginnen vanaf nul, dan zijn ze misschien nog het gevaarlijkst. De huidige situatie is goed voor ons. Het faillissement is de perfecte situatie voor ons. Maar de grootste vijand van het goede is perfectie.

mvg


Je moet die recente situatie gewoon tot de essentie brengen : Hofmans en Co zijn daar volgens mij niet naar toe gegaan uit Antwerpliefde, maar inderdaad uit ego en vooral rancune, en niets anders. En dat komt nooit goed, mede omdat ze in het verleden bewezen hebben het niet te kunnen. Hun expirement hier is volledig mislukt, ze zijn in hun bloot gat gezet en zeer vriendelijk buitengegooid (mits uitcashing), en hebben vooral daarna de allergrootste inschattingsfouten gemaakt :

1. De boel hier zo financieel verzieken dat ze nooit hadden gedacht dat PVO het voor elkaar zou krijgen dat we ten eerste de licentie zouden behalen laat staat de ploeg verder uit te bouwen zoals hij momenteel bezig is.
2. Er van uit gaan dat dat gedeelde stadion er zeker kwam, dat dit deze legislatuur nog in kannen en kruiken zou zijn zodat mits de verkoop van die bosuilgronden iedereen netjes zou betaald kunnen worden. Want als heel dat kluwen met hypotheken, privaatbelangen, rechten van opstal er niet geweest was waren die al lang met een propere lei begonnen. Heb altijd gezegd dat vooral die Bosuil de nagel aan hun doodskist is, al jaren aan een stuk. Hadden die een ander stadion gehad om naar uit te wijken hadden ze al lang een vereffening aangegaan.
3. Ze gingen er van uit dat de sportieve push na die overname veel groter zou dan is uitgevallen. Ze zullen dit nooit toegegeven maar ze hielden wel rekening met een promotie op korte termijn. Ze hadden veel meer inkomsten verwacht en nooit gedacht dat ze het slechtste seizoen ooit zouden spelen. En dat zal zeker zijn repercutie hebben al zeker op het volgend seizoen.
4. Ze dachten dat met Wauters buiten te zwieren ze van een lastpost van af waren, die lastpost wordt op korte termijn vijand nummer één.
5. Ze dachten dat er na die overname en na bevriezing van bepaalde schulden andere investeerders op de kar zouden springen. Nu blijkt dat schuldeisers niet het geduld of medelijden hebben, blijven die weg.
6. Die allerbeste supporters van het land zullen er voor zorgen dat ze daar niet zo snel met de staart tussen de benen gaan lopen. Anders hadden ze nu al weg geweest. Met wat marginalen op te vrijen alleen kom je er niet.
7. Volgens mij is die overname veel en veel te snel gebeurd. Volgens mij is daar door Wauters en Co niet alle informatie vrijgegeven.
8. Het blijkbaar borgstellen met privébezit tegenover Collin toont nogmaals het gepanikeer en het onrealisme aan.

En verder denk ik ook dat die op termijn wel failliet zullen gaan, maar helemaal van de aardbodem verdwijnen geloof ik nooit. Als die kans krijgen om schuldenvrij te herbeginnen is het inderdaad wel veel gevaarlijker, dat potentieel is er nu eenmaal.
Schelen Beer
 
Berichten: 658
Geregistreerd op: wo aug 09, 2006 3:34 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor leclerc » wo mei 30, 2012 7:13 pm

paul tenerife schreef:Ach, Emma, ik neem het je zelfs niet kwalijk. Toen wij 13 jaar geleden verplicht waren om te fusioneren met die polderboeren, lag jij waarschijnlijk nog in de luiers, of was je in ieder geval nog geen supporter. Jij hebt dus niet de pijn gevoeld bij onze laatste match tegen Berlaar, toen onze mensen wenend en hopeloos voor zich uitstarend op het veld zaten. En jij hebt ook het triomfalistische gedoe van de scum-supporters niet meegemaakt, die met alle plezier het mes nog eens ronddraaiden in ons bloedend hart.
Als je dat ooit hebt meegemaakt, kan je niet anders wensen dan dat zij hetzelfde meemaken.
Daarom mijn enorme bewondering voor PVO, voor de manier waarop hij ons onze oude spirit teruggaf, en de ploeg redde van een definitieve ondergang.



Groot gelijk, den emma is een beetje aan het doordraaien.

Emma, behave yourself or........
Met Daniel Cruz klikte het wel heel goed. Met hem kan je lekker voetballen, hij is iemand die het spelletje goed begrijpt.
leclerc
 
Berichten: 1268
Geregistreerd op: di jan 24, 2006 5:35 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor leclerc » wo mei 30, 2012 7:16 pm

Seekup schreef:
Emma schreef:wel.... ik zal mij eens hopeloos populair maken op deze topic

IK ZOU HET ERG VINDEN DAT DEURNE FC VERDWIJNT
en om er nog een schepke bovenop te doen wil ik ze zelfs noemen met naam: Antwerp FC, ik zou het erg vinden dat Antwerp FC verdwijnt...

wil ik fusioneren: NEVER
in 1 zelfde staddion spelen: OVER MY DEAD BODY
haat ik Deurne FC: YOU BETTER BELIEVE IT!
heb ik iets van rood-en-wit in huis: IN DE VERSTE VERTE NIET
(ik ga zelfs op het strand niet op een rood-wit stoeltje liggen)

Maar wil ik dat ze failliet gaan?
nooit gen derbies meer?
Nee dat ook niet...
In feite liever een match tegen deurne dan tegen lokeren, of beveren-waasland godbelieve boerenploegen
als lokeren en beveren-waas kunnen bestaan, boerenploegen op 20km afstand van over het water, dan toch zeker ook een ploeg uit dé stad v België?
Antwerpen is de grootste stad van het land, 480,000 kiezers!!! Brussel ocharme 160,000 (meestal wordt het "gewest" Brussel geteld, dat zijn er 1,000,000 maar wij kunnen ook het gewest Antwerpen stichten :))
Brugge 116,000 inwoners begot en die spelen europees met 2 ploegen.......

Wat ik wil zeggen:
I HATE ANTWERP
AND I HATE ANTWERP...

maar ik zou met plezier een 2de klasser uit deurne noord in halve finale vd beker naar huis spelen
of voor mijn part mag die 2de klasser zelfs een 1ste klasser worden
ge zoudt u toch terug niks schoners dan een derby kunnen indenken, als onderdeel vd PO1 (zolang wij maar winnen natuurlijk)

eigenlijk is heel dat gedoe over gij moet failliet en gij moet kapot eigenlijk maar heel recent, ik kan mij niet herinneren dat ik zoiets heb gedacht in de jaren '80, '90.... fusie nooit, dan liever antwerp kapot, maar als ik mag kiezen, liefst allebei in eerste, wij als vaste PO1 kandidaat, zij eerder spartelend als poedeltje naar de slachtbank elk seizoen
sorry gasten, dat moest me even vh hart.........


Ik heb liever dat ze failliet gaan, hun stamnummer kwijt zijn en dan uit 3de terug naar boven moeten klimmen. Dan kunnen ze niet meer zagen over hun stamnummer en hebben wij nog enkele jaren extra om ons sportief en financieel voor te bereiden. Als ze dan terug in eerste komen na een jaar of 5 zijn wij die subtopclub die jaarlijks in POI voor Europees voetbal strijdt en zijn wij bezig aan ons stadion op PZ.

Dat krapuul :pd :pd :pd :pd :pd moet gewoon worden uitgeroeid, niet meer (? ) niet minder.
Met Daniel Cruz klikte het wel heel goed. Met hem kan je lekker voetballen, hij is iemand die het spelletje goed begrijpt.
leclerc
 
Berichten: 1268
Geregistreerd op: di jan 24, 2006 5:35 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wurlitzer » wo mei 30, 2012 8:09 pm

Sorry,doch het gaat mij om het princiepe van gelijkheid.
Beerschot is in die tijd gepakt op vermoedens,deze vermoedens kwamen uit de mesthoopmiddens.
Verder zijn hun totaal misplaatste opmerkingen en leugens mij een doorn in het oog.
Ik wil alleen gerechtigheid vanwege de bond en de licentiecommissie,deze club kan niet meer mee in een reguliere situatie.
Dus net als wij in het verleden stamnummer kwijt en naar de lagere regionen verhuizen.
Al dat gelul over de die derby's is gewoon tijdverlies,deze club komt NOOIT meer naar 1e afdeling,net als de oude topploegen zoals Belgica Edegem ,union st.Gilles,white Star enz blijft deze club bestaan in de geschiedenisboeken niet meer
niet minder.En zij die steeds zeggen" zonder Germinal had je nooit terug op het hoogste niveau kunnen spelen"het was een
ongeloofelijke verdienste van Germinal af te geraken.
Respect voor PVO en zijn crew,doch zeker voor onze supporters die hiervoor strijd geleverd hebben,jaren lang.
Ik hoop nog één ding als de gronden en het boskrot verkocht MOETEN worden dat er een Beerschot projectontwikkelaar
opstaat die alles verkaveld, ontzettend veel poen pakt en met deze winst enkele superspelers naar het olympisch stadion brengt,zo pakken we meer terug dan wat Zot Joske van ons gepikt heeft.
wurlitzer
 
Berichten: 3878
Geregistreerd op: ma apr 19, 2010 12:34 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Metropolitan Pride 13 » wo mei 30, 2012 8:24 pm

Er mogen nog derbies zijn in antwerpen: germinal deurne-rochus deurne...ergens in den bodem van het provinciale voetbal !
Voor de rest: alle wat stinkt naar rooiwitte riooldiarree: WEG ERMEEEEEEE ! voor altijd !!!

Het enige wat overblijft is een tramkotteke met de benaming"boshuil" er op, maar niemand die weet wat dit nog betekent...én zo hoort het

Schandwarp is dé rioolput van het belgische voetbal, afschuwelijk lelijke kleuren en vooral, dé marginale aanhang ! Als ze niet snuiven, dan pijpen ze elkaar suf totdat ze neervallen...pijpend brabbelen ze "zzzzrrrroooiiwwtitttte-ggggrrrrrr-kleuurre,de ggrreeeachchhh iefffedevolle grrraachhaahh eurre"...en zo gaan die tandlozen mannen lekker door (Btw die gebeurt tijdens de match bovenaan tribune 2, en dan ze daarna alles naar beneden zeiken denkend denkend dat de wereld aan hun voeten ligt. Het enige wat een hun voet ligt, een snuf gepijpte x-siders, stinkend in z'n diaree..., zo moet hét, anders is er geen ambi geweest op den bosHUIL !

De lossers, wankers...runaway boys van germinal !
Royal Beerschot Athletic Club 13
Be Loyal Be Pride...Be Beerschot
Avatar gebruiker
Metropolitan Pride 13
 
Berichten: 699
Geregistreerd op: di dec 13, 2005 11:50 pm
Woonplaats: Beerschot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor casual1790 » wo mei 30, 2012 8:35 pm

leclerc schreef:
paul tenerife schreef:Ach, Emma, ik neem het je zelfs niet kwalijk. Toen wij 13 jaar geleden verplicht waren om te fusioneren met die polderboeren, lag jij waarschijnlijk nog in de luiers, of was je in ieder geval nog geen supporter. Jij hebt dus niet de pijn gevoeld bij onze laatste match tegen Berlaar, toen onze mensen wenend en hopeloos voor zich uitstarend op het veld zaten. En jij hebt ook het triomfalistische gedoe van de scum-supporters niet meegemaakt, die met alle plezier het mes nog eens ronddraaiden in ons bloedend hart.
Als je dat ooit hebt meegemaakt, kan je niet anders wensen dan dat zij hetzelfde meemaken.
Daarom mijn enorme bewondering voor PVO, voor de manier waarop hij ons onze oude spirit teruggaf, en de ploeg redde van een definitieve ondergang.



Groot gelijk, den emma is een beetje aan het doordraaien.

Emma, behave yourself or........


idd, hoe kan je nu hopen dat die wankers blijven overleven ????
wat een bullshit zeg
kapot kapot kapot moeten die !!!
casual1790
 
Berichten: 2639
Geregistreerd op: zo nov 05, 2006 2:36 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hondenvanger » wo mei 30, 2012 8:41 pm

Als er iemand op het graf van je kind danst en dertien jaar later nog eens rondgaat met de kist, dan wens je ook niet dat die persoon naar het buitenland verhuist, maar wil je die zo rap mogelijk de terminale tering zien krijgen.
“Bij aanvang van de eerste landelijke competitie nog even in zwart en geel, kwam onze Antwerpse club via zalmroze twee jaar later in 1897 uit bij onze roodwitte kleuren, om nooit te verdwijnen.” bron: rafcmuseum.be
Avatar gebruiker
Hondenvanger
 
Berichten: 3524
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 4:20 pm
Woonplaats: Bernescot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Democrat » wo mei 30, 2012 8:46 pm

Emma, ik respecteer je post. Tegen de stroom in. Ook al moet het kunnen, een deviant standpunt hoeft niet zo nodig negatief of verwerpelijk te zijn. Dit is een forum van vrije gedachten.
Neem het ons (oude garde supporters) echter ook niet kwalijk dat we nu al jaar en dag geconfronteerd worden met woefen die ons te pas en te pas naar de kop slingeren dat we niet meer bestaan, die met leugens de pers en de goegemeente bewerken en er zelfs in geslaagd zijn om zich voor te doen alsof ze een eersteklasser zijn. Die omwille van duistere mechanismen belangrijke media aan hun kant krijgen en onze ploeg en onze voorzitter bashen. Die op ons graf hebben staan dansen. En tot daar aan toe, maar die dan ook nog eens met ons geld zijn gaan lopen om het goed weer bij henzelf te maken. In hun woorden "du jamais vu". Die jarenlang onze spelers en staf beschimpen, en die nu netjes in huis nemen.
Neen, voor mij is de emmer 1,5 jaar geleden overgelopen. En de fratsen rond die derby en de verkoop van Gary ... neen, voor mij hoeft het niet meer. Een boemerang komt altijd terug. Wie laatst lacht best lacht.
Cultuur eindigt waar racisme begint !
Democrat
 
Berichten: 11084
Geregistreerd op: ma jan 30, 2006 12:29 pm
Woonplaats: Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Tammen Beer » wo mei 30, 2012 8:48 pm

Emma schreef:wel.... ik zal mij eens hopeloos populair maken op deze topic

IK ZOU HET ERG VINDEN DAT DEURNE FC VERDWIJNT
en om er nog een schepke bovenop te doen wil ik ze zelfs noemen met naam: Antwerp FC, ik zou het erg vinden dat Antwerp FC verdwijnt...

wil ik fusioneren: NEVER
in 1 zelfde staddion spelen: OVER MY DEAD BODY
haat ik Deurne FC: YOU BETTER BELIEVE IT!
heb ik iets van rood-en-wit in huis: IN DE VERSTE VERTE NIET
(ik ga zelfs op het strand niet op een rood-wit stoeltje liggen)

Maar wil ik dat ze failliet gaan?
nooit gen derbies meer?
Nee dat ook niet...
In feite liever een match tegen deurne dan tegen lokeren, of beveren-waasland godbelieve boerenploegen
als lokeren en beveren-waas kunnen bestaan, boerenploegen op 20km afstand van over het water, dan toch zeker ook een ploeg uit dé stad v België?
Antwerpen is de grootste stad van het land, 480,000 kiezers!!! Brussel ocharme 160,000 (meestal wordt het "gewest" Brussel geteld, dat zijn er 1,000,000 maar wij kunnen ook het gewest Antwerpen stichten :))
Brugge 116,000 inwoners begot en die spelen europees met 2 ploegen.......

Wat ik wil zeggen:
I HATE ANTWERP
AND I HATE ANTWERP...

maar ik zou met plezier een 2de klasser uit deurne noord in halve finale vd beker naar huis spelen
of voor mijn part mag die 2de klasser zelfs een 1ste klasser worden
ge zoudt u toch terug niks schoners dan een derby kunnen indenken, als onderdeel vd PO1 (zolang wij maar winnen natuurlijk)

eigenlijk is heel dat gedoe over gij moet failliet en gij moet kapot eigenlijk maar heel recent, ik kan mij niet herinneren dat ik zoiets heb gedacht in de jaren '80, '90.... fusie nooit, dan liever antwerp kapot, maar als ik mag kiezen, liefst allebei in eerste, wij als vaste PO1 kandidaat, zij eerder spartelend als poedeltje naar de slachtbank elk seizoen
sorry gasten, dat moest me even vh hart.........


Had jouw post nog niet gelezen, maar door de reactie van Democrat nu wel.

Ik ben het volledig eens met jou, Emma!!!
BEERSCHOT, de naam alleen al.

Cultuurrelativisme en multiculturalisme zijn strijdig met het gezond verstand en de feiten.
Tammen Beer
 
Berichten: 6512
Geregistreerd op: do dec 29, 2005 12:55 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Darth Purple » wo mei 30, 2012 9:01 pm

Hondenvanger schreef:Als er iemand op het graf van je kind danst en dertien jaar later nog eens rondgaat met de kist, dan wens je ook niet dat die persoon naar het buitenland verhuist, maar wil je die zo rap mogelijk de terminale tering zien krijgen.


2
Vroeger (en nu spreek ik van jaren '70 en '80) zou ik ook niet gewillen hebben dat die mannen zouden verdwijnen ... en ik denk dat de meesten van hen dat ook van ons vonden. Maar blijkbaar is er ondertussen veel water door de Schelde gestroomd.
Ook ik ben niet vergeten wat er 13 jaar geleden gebeurd is en wat zij toen gedaan hebben (en dat was geen minderheid hè!) ... en kijk de voetbalgoden lijken nu 13 (niet toevallig!) jaar later mijn gebeden te aanhoren.
Ze zullen hopelijk nog één jaartje doodbloeden in de onderste regionen van tweede, en van het ene financiële probleem in het andere sukkelen, om dan in 2013 te degraderen naar derde en hun heil te moeten zoeken in een fusie, met bvb Cappellen.
En als ondertussen die klootzak van een JV en zijn schoonzoontje ook nog mee kopje ondergaan ... pas dan zal gerechtigheid geschied zijn.
En het grote verschil met die marginale bende is dat wij niet met een doodskist over de Grote Markt gaan leuren (althans dat mag ik toch hopen, wij hebben tenminste altijd stijl gehad).
TENE QUOD BENE
Gezocht: bestuur met enige kennis van zaken
Darth Purple
 
Berichten: 9626
Geregistreerd op: zo aug 16, 2009 10:56 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor ratão » wo mei 30, 2012 10:41 pm

Emma mag natuurlijk zijn mening verkondigen op dit forum.Men is niet verplicht om de mening van de meerderheid (althans,dat denk ik toch) te volgen.
Die vrijheid mag men niemand ontnemen.Maar volgen doe ik hem/haar niet.
Ik behoor tot de generatie die de echte Emma heeft kunnen bewonderen bij den Beerschot en ik meen te kunnen stellen dat er sindsdien te veel gebeurt is om nu medelijden te hebben met de aartsrivaal (of zou ik ze toch maar aartsvijand noemen).
Emma is waarschijnlijk te jong om dat meegemaakt te hebben.
De mensen van mijn generatie en ouder zullen zich ongetwijfeld herinneren dat de barbecue-masterchef en frakkendief,alias´den Apache´ooit aan de bondsinstanties wist te melden dat hij in de nederlandse taal telefonisch werd benadert door iemand die handelde in opdracht van Beerschot om tijdens een wedstrijd iets te arrangeren in het voordeel van Beerschot.Toen hij later in het bondsgebouw wat meer uitleg moest komen geven bleek den Apache totaal Nederlands-onkundig:een rood-wit clubicoon,nietwaar.Maar wie is er gedegradeert op basis van vermoedens:inderdaad,Beerschot.
Hun triomfantelijk optreden toen het slecht ging met onze club en de financiële problemen die uiteindelijk leidden tot een degradatie naar derde klasse stoort me ook mateloos.Die marginalen vergeten blijkbaar dat Beerschot is gesneuveld met een schuld van 200.000.000 BEF en als ik goed kan rekenen is dat nog altijd veel minder dan 20.000.000 Euro.Dat schijnt daar in Deurne nog steeds niet goed door te dringen.
Trouwens ze zouden moeten weten dat het vroeger voor hen als eens goed afgelopen is voor hen door de stommiteiten van anderen.Dat een overwinning van Standard op de boshuil eens werd omgezet in een 5-0 overwinning van de honden omdat de Rouches toen in de tijd een vierde buitenlander hadden opgesteld,en dat net die 2 punten ervoor zorgden dat het behoud nipt werd verzekert,is wellicht een feit dat reeds lang gewist is uit het collectieve drugsgeheugen van Deurne-Noord.
En dan zullen we maar helemaal niet beginnen over de hun euforisch gedrag toen de fusie of opslorping met of door Germinal zowat de enige reddingsboei was die ons nog kon redden van een volledige teloorgang.
Rivaliteit mag en moet er zijn.Dat hoort bij het voetbal maar wat betreft Germinal Deurne zijn mijn zakken vol.
En wat betreft hun stadswandeling eerder deze maand:dat zijn hopelijk de laatste stuiptrekkingen van een wild om zich heen schoppend,dodelijk gewond dier.
Nee,voor mij hoeft het echt niet meer.Een hond die ongeneeslijk ziek is geef je gewoon een spuitje om in te slapen.
Bye bye schurfthonden,en hopelijk tot nooit meer.
:pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd :pd
Laatst bijgewerkt door ratão op wo mei 30, 2012 10:52 pm, in het totaal 1 keer bewerkt
ratão
 
Berichten: 3059
Geregistreerd op: wo maart 07, 2007 9:02 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor himpe » wo mei 30, 2012 10:49 pm

Ik denk dat er veel mensen vergeten dat de dood van antwerp alleen maar goeds betekend voor beerschot.

Antwerp is een rechtstreekse concurrent op vlak van sponsoring, supporters, en financiering van de stad...

Als die weg valt dan sponsort de stad alleen nog maar Beerschot en dan ben ik er zeker van dat ze nog wat meer zullen sponsoren. Want wij antwerpenaren kennende hebben een zekere trots dat zegt: Er moet en er zal een topploeg in Antwerpen spelen, zelfs voor de mensen die voetbal totaal niet interessant vinden.

Kan goed zijn dat ik fout ben, maar dat denk ik er van :-)
AUT VINCERE AUT MORI
Avatar gebruiker
himpe
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: vr dec 03, 2010 6:29 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Tammen Beer » wo mei 30, 2012 11:36 pm

himpe schreef:Ik denk dat er veel mensen vergeten dat de dood van antwerp alleen maar goeds betekend voor beerschot.

Antwerp is een rechtstreekse concurrent op vlak van sponsoring, supporters, en financiering van de stad...

Als die weg valt dan sponsort de stad alleen nog maar Beerschot en dan ben ik er zeker van dat ze nog wat meer zullen sponsoren. Want wij antwerpenaren kennende hebben een zekere trots dat zegt: Er moet en er zal een topploeg in Antwerpen spelen, zelfs voor de mensen die voetbal totaal niet interessant vinden.

Kan goed zijn dat ik fout ben, maar dat denk ik er van :-)


Ik denk inderdaad dat je fout bent. In deze Stad en in het ganse Vlaamse land is er weinig of geen (financiële) steun voor de topsport vanwege de stedelijke overheid, en ik denk ook dat Vanoppen iemand is die zijn onafhankelijkheid wil behouden.

EN GELIJK HEEFT HIJ.

Kijk niet naar je vijanden en concurrenten maar ga uit van je eigen sterkte, dat willen we in het voetbal toch ook nietwaar??
BEERSCHOT, de naam alleen al.

Cultuurrelativisme en multiculturalisme zijn strijdig met het gezond verstand en de feiten.
Tammen Beer
 
Berichten: 6512
Geregistreerd op: do dec 29, 2005 12:55 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Arno » wo mei 30, 2012 11:51 pm

Patvantstad schreef:
himpe schreef:Ik denk dat er veel mensen vergeten dat de dood van antwerp alleen maar goeds betekend voor beerschot.

Antwerp is een rechtstreekse concurrent op vlak van sponsoring, supporters, en financiering van de stad...

Als die weg valt dan sponsort de stad alleen nog maar Beerschot en dan ben ik er zeker van dat ze nog wat meer zullen sponsoren. Want wij antwerpenaren kennende hebben een zekere trots dat zegt: Er moet en er zal een topploeg in Antwerpen spelen, zelfs voor de mensen die voetbal totaal niet interessant vinden.

Kan goed zijn dat ik fout ben, maar dat denk ik er van :-)


Ik denk inderdaad dat je fout bent. In deze Stad en in het ganse Vlaamse land is er weinig of geen (financiële) steun voor de topsport vanwege de stedelijke overheid, en ik denk ook dat Vanoppen iemand is die zijn onafhankelijkheid wil behouden.

EN GELIJK HEEFT HIJ.

Kijk niet naar je vijanden en concurrenten maar ga uit van je eigen sterkte, dat willen we in het voetbal toch ook nietwaar??


Dus gij denkt dat de Stad Antwerpen jaarlijks NIKS betaalt aan Beerschot als subsidies enzo?
Arno
 
Berichten: 140
Geregistreerd op: do nov 30, 2006 7:15 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Tammen Beer » wo mei 30, 2012 11:55 pm

Arno schreef:
Dus gij denkt dat de Stad Antwerpen jaarlijks NIKS betaalt aan Beerschot als subsidies enzo?


Ik denk dat niet en ben daar ook niet mee bezig, maar als het wel zo is dan zal dit een lachertje zijn.

Als rafc zou verdwijnen, dan zal dat een dubbel lachertje zijn zeker. Wat is het nut daarvan??

Nogmaals, Vanoppen kennende wil die niks te maken hebben met geld van de Stad, het kan enkel maar leiden tot slaafse onderdanigheid.
BEERSCHOT, de naam alleen al.

Cultuurrelativisme en multiculturalisme zijn strijdig met het gezond verstand en de feiten.
Tammen Beer
 
Berichten: 6512
Geregistreerd op: do dec 29, 2005 12:55 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Tammen Beer » wo mei 30, 2012 11:57 pm

Ik ben trouwens tegen (de meeste vormen van) subsidies, dat heeft altijd iets zieligs/schooierig!!

Een goei lening, dat is iets anders!
BEERSCHOT, de naam alleen al.

Cultuurrelativisme en multiculturalisme zijn strijdig met het gezond verstand en de feiten.
Tammen Beer
 
Berichten: 6512
Geregistreerd op: do dec 29, 2005 12:55 am
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Emma » do mei 31, 2012 12:00 am

ik was er me terdege van bewust dat ik hier tegen de stroom in ging in mijn vorige post, maar ik zat met een bepaald gevoel dat ik kwijt wou, nl: heimwee naar de derbies, de 5-1 met Barry Hughes op kop, en ik ben blij dat sommigen min of meer begrijpen wat ik wilde zeggen, ik wil ook niet echt een controverse

voor alle duidelijkheid, ik was erbij tegen Berlaar, en al een stuk of 30 jaar daarvoor ook sinds 1968 om precies te zijn...
evenzeer ben ik blij met PVO en is hij mijn held, absoluut
maar de matchen tegen deurne zijn altijd memorabel geweest, zelfs in de periode na de fusie, dat kan toch niemand ontkennen?

anderzijds (en dat was ik eigenlijk wel wat uit het oog verloren toen ik mijn vorige post schreef): sinds een dik jaar is het is nu de clan die er zit, en ze spelen het zeer laag
en de laatste oefen pseudo derby was allesbehalve iets memorabel maar degoutant in de hoogste categorie (vooral als ge de reportage op tv nog eens bekijkt, en het interview met don eddy en verhaegen op het einde: http://youtu.be/SaGAwyWHnkA "het staddion komt er 100%" )

conclusie na de reacties:
we kunnen niet blijven hangen in de vergane traditie, die is weg, ver weg
er is nu een nieuwe realiteit met een marginale derderangsploeg in 2de klasse de in handen is van de clan
en die dreigt onze verdere groei af te remmen door allerlei politiek gekonkelfoes
beter over en out dus voor de late one
Avatar gebruiker
Emma
 
Berichten: 1730
Geregistreerd op: za feb 11, 2006 7:51 pm
Woonplaats: 't Zuid

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor wurlitzer » do mei 31, 2012 12:10 am

himpe schreef:Ik denk dat er veel mensen vergeten dat de dood van antwerp alleen maar goeds betekend voor beerschot.

Antwerp is een rechtstreekse concurrent op vlak van sponsoring, supporters, en financiering van de stad...

Als die weg valt dan sponsort de stad alleen nog maar Beerschot en dan ben ik er zeker van dat ze nog wat meer zullen sponsoren. Want wij antwerpenaren kennende hebben een zekere trots dat zegt: Er moet en er zal een topploeg in Antwerpen spelen, zelfs voor de mensen die voetbal totaal niet interessant vinden.

Kan goed zijn dat ik fout ben, maar dat denk ik er van :-)


Je bent helemaal niet fout en je redenering klopt in zoverre dat men één topclub wenst en geen twee.
Waarom zou DN hierbij betrokken moeten worden? toch niet omdat dikke Lu zijn tweede klasse ploeg benaderde als een
eerste klasseclub en in zijn droom reeds de CL speelde.
Laat Antwerpen zijn topclub krijgen in de vorm van paars witte traditie,uitstraling en ambitie.
Ook zijn supporters zijn een waardevoller visitekaartje voor "A" dan de losgeslagen dorpshonden met carrapilsbuiken en
navenante Marinas.
Onze bezoeken aan Sedan,Metz,Reims en Boulogne waar we Gary volgden met zijn Monaco gaven mij een trots gevoel van
deelzaam te zijn aan een club die het ook internationaal kan maken en dit zonder marginaal gebrul,zat gelul , agressief
gedrag en oeverloos gelal van een club die nog steeds de mentaliteit en de uitstraling heeft van het hooliganisme van de jaren 70/80 .
wurlitzer
 
Berichten: 3878
Geregistreerd op: ma apr 19, 2010 12:34 am

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Garage » do mei 31, 2012 3:06 am

Emma schreef:ik was er me terdege van bewust dat ik hier tegen de stroom in ging in mijn vorige post, maar ik zat met een bepaald gevoel dat ik kwijt wou, nl: heimwee naar de derbies, de 5-1 met Barry Hughes op kop, en ik ben blij dat sommigen min of meer begrijpen wat ik wilde zeggen, ik wil ook niet echt een controverse

voor alle duidelijkheid, ik was erbij tegen Berlaar, en al een stuk of 30 jaar daarvoor ook sinds 1968 om precies te zijn...
evenzeer ben ik blij met PVO en is hij mijn held, absoluut
maar de matchen tegen deurne zijn altijd memorabel geweest, zelfs in de periode na de fusie, dat kan toch niemand ontkennen?

anderzijds (en dat was ik eigenlijk wel wat uit het oog verloren toen ik mijn vorige post schreef): sinds een dik jaar is het is nu de clan die er zit, en ze spelen het zeer laag
en de laatste oefen pseudo derby was allesbehalve iets memorabel maar degoutant in de hoogste categorie (vooral als ge de reportage op tv nog eens bekijkt, en het interview met don eddy en verhaegen op het einde: http://youtu.be/SaGAwyWHnkA "het staddion komt er 100%" )

conclusie na de reacties:
we kunnen niet blijven hangen in de vergane traditie, die is weg, ver weg
er is nu een nieuwe realiteit met een marginale derderangsploeg in 2de klasse de in handen is van de clan
en die dreigt onze verdere groei af te remmen door allerlei politiek gekonkelfoes
beter over en out dus voor de late one


Emma,

Ik wist dat je een oudere supporter was. Ik denk dat er idd een soort van generatiekloof is. IK ben bijvoorbeeld iemand van de jaren 80. veel strijd over en weer, haat, top-derbies, maar vooral haat! Ik denk dat de generatie ervoor nog samen bijna hand in hand met de tegenpartij naar het stadion ging. Dus dan was er veel minder haat.

En ja derbies zijn super tof en beladen, maar ik wil eerst dat ze hunnen nummer kwijt spelen. Dan staan we moreel op gelijke hoogte, want nu moet je steeds die schaamte van de MISLUKTE fusie meedragen.
Garage
 
Berichten: 2730
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 1:02 am
Woonplaats: Bekendste dorp van Europa: Schengen, Luxemburg

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Mikeeeh » do mei 31, 2012 7:19 am

Artikel uit Het Laatste Nieuws op dinsdag 31 mei 2012:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Mikeeeh
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: do sep 23, 2010 10:31 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor casual1790 » do mei 31, 2012 7:45 am

we hebben fc deurne niet nodig voor memorale momenten...
die hadden we ook tegen de toppers in Belgie !

Hoeveel ploegen uit de provinice Antwerpen spelen er in 1ste en 2de klasse ?
en die moeten allemaal in dezelfde vijver zoeken naar investeerders en sponsors...
het zul dus ERG slecht zijn voor ons als fc deurne terug in 1ste speelt...

trouwens hoe kan je in Godsnaam hopen dat fc deurne naar 1ste komt terwijl die ons bloed kunnen drinken,
met een getrokken pistool aan de deur van PVO staan, met onze lijkkist in Antwerpen rondlopen,...
en zo kan ik nog uren doorgaan !

DOOD DOOD DOOD moeten ze !!!
voor mij zijn liefhebbers van fc deurne in 1ste GEEN echte Beerschot supporters maar
een mix van Beerschot supporter en sympatisant voor fc deurne, WEG ERMEE !
casual1790
 
Berichten: 2639
Geregistreerd op: zo nov 05, 2006 2:36 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor barbaar » do mei 31, 2012 7:58 am

Weg met die honden.
barbaar
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 10:02 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor supporter door dik en dun » do mei 31, 2012 8:39 am

433.429 + interesten ( nog te berekenen ) + 27.000( gerechtskosten + advocatenkosten )
lijkt me een heel pak minder dan Tony voor ATV kwam verklaren !
Zelfs al ben ik de enige in het Olympisch stadion, en moet ik mezelf een hand geven bij het betreden van onze tempel, IK zal er zijn !
supporter door dik en dun
 
Berichten: 1917
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 6:39 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Hondenvanger » do mei 31, 2012 8:51 am

supporter door dik en dun schreef:433.429 + interesten ( nog te berekenen ) + 27.000( gerechtskosten + advocatenkosten )
lijkt me een heel pak minder dan Tony voor ATV kwam verklaren !

Was natuurlijk ergens te verwachten, al blijft het minstens 1/6de van hun budget én een hoop tijdverlies (cfr. ze hebben nog altijd geen trainer, terwijl ze die vorige week al wilden aanstellen).
“Bij aanvang van de eerste landelijke competitie nog even in zwart en geel, kwam onze Antwerpse club via zalmroze twee jaar later in 1897 uit bij onze roodwitte kleuren, om nooit te verdwijnen.” bron: rafcmuseum.be
Avatar gebruiker
Hondenvanger
 
Berichten: 3524
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 4:20 pm
Woonplaats: Bernescot

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor Mikeeeh » do mei 31, 2012 9:05 am

De Jos ga mogen dokken! 8)
Avatar gebruiker
Mikeeeh
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: do sep 23, 2010 10:31 pm

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor supporter door dik en dun » do mei 31, 2012 9:07 am

Hondenvanger schreef:
supporter door dik en dun schreef:433.429 + interesten ( nog te berekenen ) + 27.000( gerechtskosten + advocatenkosten )
lijkt me een heel pak minder dan Tony voor ATV kwam verklaren !

Was natuurlijk ergens te verwachten, al blijft het minstens 1/6de van hun budget én een hoop tijdverlies (cfr. ze hebben nog altijd geen trainer, terwijl ze die vorige week al wilden aanstellen).



Dogcatcher, ergens te verwachten ?
Zelfs al ben ik de enige in het Olympisch stadion, en moet ik mezelf een hand geven bij het betreden van onze tempel, IK zal er zijn !
supporter door dik en dun
 
Berichten: 1917
Geregistreerd op: vr dec 09, 2005 6:39 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor maverick » do mei 31, 2012 10:41 am

Volgens GVA vandaag Brijs in beeld bij Al Faisaly....Saoudi Arabië....zoveelste tegenvaller voor Schantwerp....whoehahahahaha
"Dribbelen, dat is dansen. Een voetballer die twee man voorbij slalomt, dat is een ritme. Dan moet je lager met je bekken. In het voetbal zijn we daar te weinig mee bezig." (Patrick Vanoppen, GvA, sep. 2011)
Avatar gebruiker
maverick
 
Berichten: 386
Geregistreerd op: ma maart 05, 2007 9:13 pm
Woonplaats: 2180 Ekeren

Re: HAHAHAHA ANTWERP IN YOUR FACE WANKERS

Berichtdoor PurpleWhiteArmy13 » do mei 31, 2012 10:54 am

Wauters zal ook nog wel gaan terugeisen zeekr?
Hamas Hamas JOSKE aan het gas!!!
Avatar gebruiker
PurpleWhiteArmy13
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: wo jul 21, 2010 5:23 pm
Woonplaats: BARCHOEM

VorigeVolgende

Keer terug naar De regels van dit forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten